Smartfony Nokia 3.1 i 5.1 reklamowane do ping-ponga, basenu i pizzy (wideo)

Ruszyła kampania reklamująca smartfony Nokia 5.1 i Nokia 3.1 na polskim rynku. Przygotowały ją firmy marketingowe Addapter, Tango Production, Rio de Post oraz Juice.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Smartfony Nokia 3.1 i 5.1 reklamowane do ping-ponga, basenu i pizzy (wideo)

Akcja składa się ze spotów i grafik w luźniej, lifestylowej konwencji, opowiadających o perypetiach grupy studentów. W kampanii prezentowane są najważniejsze funkcjonalności i atuty smartfonów Nokia 5.1 i Nokia 3.1.

Reklamy informują również, że promowane telefony są dostępne w sklepach Media Expert.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/nokia-3-1-plus-specyfikacja-opinie-cena-wideo,7171215376685185a ##

Akcja reklamowa w Polsce obejmuje telewizję oraz internet (Facebook, YouTube oraz Instagram).

Kreację kampanii zajęła się agencja Addapter (należąca do Grupy DDB). Spoty wyreżyserowali Ksawery Bajon i Filip Berendt, produkcją zajął się dom produkcyjny Tango Production, a postprodukcją - Rio de Post oraz Juice. Natomiast zdjęcia do reklam wykonał Dominik Danilczyk.

Materiały przygotowane przez polskie firmy będą wykorzystywane przez HMD Global, wyłącznego oficjalnego licencjobiorcę smartfonów marki Nokia, w siedmiu krajach z Europy Środkowo-Wschodniej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele