Nokia dzieli budżet reklamowy

Nokia podzieliła swój globalny budżet reklamy cyfrowej międzynależącą do Aegis Group sieć Isobar i obecnie obsługującą w tymzakresie firmę amerykańską agencję kreatywną R/GA.

km
km
Udostępnij artykuł:

Największy producent telefonów komórkowych na świecie zamierzapodzielić pomiędzy obie firmy sześć swoich globalnych kampanii wróżnych regionach swojej działalności.

Isobar i R/GA będą odpowiedzialne za strategię cyfrową, reklamęonline oraz projektowanie stron internetowych. Możliwe jestrównież, że będą one pracować nad niektórymi lokalnymi kampaniamifińskiej firmy.

W październiku ubiegłego roku Nokia uruchomiła jedną znajwiększych kampanii marketingowych w swojej historii, mającą nacelu promocję nowej usługi firmy o nazwie 'Comes With Music'.Kampania ta została przygotowana przez agencje Wieden &Kennedy, R/GA oraz Work Club.

źródło: newmediaage

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów