Nokia E6: dotykowa i z Qwerty

Ekrany dotykowe na dobre już zagościły w nowoczesnych telefonach komórkowych i smartfonach. Nie było ich jeszcze tylko w urządzeniach z klawiaturami Qwerty. Do dziś...

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

E6 to pierwsza Nokia, w której zastosowano rozwiązanie Touch & QWERTY, łączące zalety pełnowymiarowej klawiatury oraz ekranu dotykowego. W E6 fińskiemu producentowi udało się zmieścić 2,46-calowy wyświetlacz i fizyczną klawiaturę QWERTY w jednej zwartej bryle, bez konieczności wprowadzania elementów ruchomych. Wyjątkowy jest też aparat zastosowany w tym modelu. Ma on 8 megapikseli, podwójny flash LED oraz potrafi kręcić filmy w rozdzielczości HD. Telefon pracuje pod kontrolą najnowszego Symbiana^3 w wersji „Anna”, która znacząco usprawnia działanie systemu.

E6 najlepiej sprawdzi się w zastosowaniach biurowych. Fabrycznie zainstalowano w niej oprogramowanie, które pozwala na edycję dokumentów Microsoft Office. Ważnym dodatkiem jest wsparcie dla protokołów CISCO SSL VPN i IPsec VPN, które są odpowiedzialne za szyfrowanie danych w wirtualnych sieciach prywatnych, często wykorzystywanych w firmach. Jak każdy dobry telefon biznesowy, E6 ma bardzo mocną baterię, pozwalającą na 15 godzin rozmów i 31 dni w stanie czuwania.

Smartfon jest już dostępny m.in. w ogólnopolskiej sieci sklepów telekomunikacyjnych aetka.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii