Nokia zaprezentowała model C7 prawie miesiąc temu, podczas konferencji Nokia World w Londynie (więcej na ten temat).
Smartfon ułatwia dostęp do sieci społecznościowych - użytkownik może na bieżąco otrzymywać aktualizacje z takich serwisów jak Facebook czy Twitter, a także sprawdzać pocztę Yahoo bądź Gmail bezpośrednio na ekranie głównym. Obudowa wyposażonego w 3,5-calowy wyświetlacz telefonu charakteryzuje się zaokrąglonymi krawędziami oraz gustownym połączeniem stali nierdzewnej i szkła. Szacowana cena detaliczna bez podatków i dopłat to 335 euro.
Wraz z rozpoczęciem dostaw modelu C7, Nokia organizuje konkurs na Facebooku. Spośród ponad 1,4 miliona fanów firmy w serwisie wybranych zostanie pięciu najaktywniejszych użytkowników. Za pomocą przekazanych przez Nokię telefonów będą oni mieli za zadanie zorganizować imprezę z wykorzystaniem różnych portali społecznościowych. Osoba, która zrobi to najlepiej i wygeneruje najszerszą relację z imprezy na Facebooku poprzez aktualizacje i posty, wygra telefon Nokia C7 dla siebie i 20 swoich znajomych.












