HMD Global, licencjobiorca marki Nokia, rozesłał do wybranych agencji na świecie globalny brief reklamowy. Wybrana agencja stworzy nową globalną markę i platformę kreatywną dla Nokii.
Ostatnio agencja Grey London stworzyła reklamę dla Nokii w ramach związku marki z filmem o Jamesie Bondzie "No Time to Die". Lashana Lynch, która w nowym filmie gra agentkę Nomi, używa telefonu Nokia podczas misji.
HMD Global opóźniło emisję tego spotu w marcu po przełożeniu daty premiery filmu. Reklama pojawiła się we wrześniu przed kolejną przełożoną datą premiery "No Time to Die" , która została ostatecznie przesunięta ponownie na kwiecień 2021 r.
Nie wiadomo, jak obecny przetarg wpłynie na dotychczasową współpracę z agencją Grey, która ponadto została częścią Grupy AKQA.Obecny przetarg nie dotyczy agencji mediowych HMD: Mindshare i Essence, które odpowiadają za obsługę Nokii od 2017 roku .

HMD wcześniej współpracował z Mother London.











