Miniserwis internetowy uruchomiony przez Nokię pod adresemwww.nokia.pl/emailpokazuje, jak łatwo można aktywować, konfigurować i korzystać zpoczty email w telefonie komórkowym. W sekcji "Pokonaj mity"znajduje się zabawny quiz z pytaniami w stylu "Ile samolotów zpapieru uda się zrobić w czasie konfigurowania poczty na NokiaE75?" i "Czy więcej jest dźwięków w gamie czy kont pocztowych wNokia E75?", a po wyborze odpowiedzi odtwarzają się równolegle dwiesekwencje wideo ilustrujące zdarzenia zasygnalizowane w pytaniu. -Bardzo nam zależy na edukowaniu klientów w zakresie korzystania znaszych usług mobilnych - podkreśla Piotr Bubak, dyrektormarketingu Nokia Poland.
Udostępniona właśnie strona internetowa jest głównym punkteminternetowej kampanii promującej wprowadzone ostatnio na polskirynek przez koncern usługę Nokia Messaging i telefon E75. W akcjisą wykorzystywane niestandardowe kreacje umożliwiające interakcję zużytkownikiem, które przekierowują ich do serwisu nokia.pl/email.Zarówno tę stronę, jak i kampanię internetową przygotowała firma K2Internet.












