Kolejne nominacje dla polskich agencji w Cannes Lions

Na festiwalu reklamowym Cannes Lions kolejne nominacje uzyskała McCann Poland. Na shortlistach są też projekty agencji DDB Warszawa, 180heartbeats + Jung v Matt, FCB&theMilkman i VMLY&R Poland.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Kolejne nominacje dla polskich agencji w Cannes Lions

McCann Poland za projekt „Where to Settle” zrealizowany dla Mastercard otrzymała trzy nominacje w kategorii Direct (w podkategoriach Single-market Campaign, Consumer Services / B2B, Real-time Response) oraz dwie w kategorii Public Relations (w podkategoriach Real-time Response i Sponsorship & Brand Partnership).

Trzy szanse na nagrody ma agencja Ogilvy Poland: W kategoriach Design i Media (w podkategoriach Social Behaviour & Cultural Insight i Metaverse, New Realities & Emerging Tech). Została nominowana za projekt „Buy My Cancer” dla Onkofundacji Alivia, w ramach którego przygotowano m.in. dzieła sztuki NFT stworzone z obrazów komórek nowotworowych.

Na shortliście kategorii Design jest też DDB Warszawa za kampanię pod hasłem „Zróbmy razem najprzytulniejszą zimę ever!” promującą Burger Drwala oferowany przez sieć gastronomiczną McDoanld's, a w kategorii Public Relations - FCB&theMilkman za akcję „Moje pierwsza trucizna” dla marki Clovin mającą zwracać uwagę, jakie szkodliwe substancje przenikają do matczynego mleka.

180heartbeats + Jung v Matt jest nominowana w kategorii Media za projekt „The impossible parade” dla Kampanii Przeciw Homofobii, VMLY&R Poland - za projekt „Sztuka bez wstydu” dla marki Durex.

Agencje z Polski nie otrzymały żadnych nominacji w kategoriach Print & Publishing, Outdoor, Radio & Audio, Digital Craft, Industry Craft, Film Craft, Social & Influencer, Entertainment, Innovation oraz Pharma.

Do tegorocznej edycji Cannes Lions agencje z Polski wysłały łącznie 177 zgłoszeń, najwięcej w kategoriach Brand Experience & Activation (22), Direct (20) oraz Public Relations (17).

Festiwal potrwa do najbliższego piątku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą