WOŚP, IKEA i Eobuwie.pl nominowane w kategorii marketing & business solutions w konkursie Effie Awards

14 rozwiązań marketingowych zgłoszono do nowej kategorii marketing & business solutions w ramach konkursu Effie Awards. Nominacje otrzymały projekty Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, IKEI oraz Eobuwie.pl.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
WOŚP, IKEA i Eobuwie.pl nominowane w kategorii marketing & business solutions  w konkursie Effie Awards

Marketing & business solutions to nowa kategoria w konkursie Effie Awards, wprowadzona w tym roku. Oceniane są w niej rezultaty projektów w kontekście otoczenia rynkowego, wyzwania i  postawionych celów, pomysłu strategicznego, wybranych narzędzi do jego realizacji oraz efektów samego wdrożenia. 

Jury tej kategorii składało się z dotychczasowych przewodniczących jury Effie poprzednich edycji, prezesa SAR, prezesa IAA, dyrektorów zarządzających agencji reklamowych i agencji mediowych, które w poprzednim roku zdobyły pierwsze miejsca w rankingu Effie Awards.

Grupie oceniającej prace przewodniczył Tomasz Lisewski, global head of brand, communications & digital and market w firmie Philips International - przewodniczący całego jury Effie Awards 2018.

- Jesteśmy bardzo zadowoleni z ilości i jakości zgłoszeń, które wpłynęły do nowej kategorii. Pokazuje to, że mimo debiutu tej kategorii w konkursie, spotkała się ona z pozytywnym odzewem. Swoje rozwiązania zgłaszały firmy o różnym profilu - od międzynarodowych korporacji po startupy i firmy rodzinne. Doceniliśmy transformację tych firm oraz fakt,  że marketing ma na nią wpływ - komentuje Lisewski.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/effie-awards-nowa-kategoria-marketing-i-business-solutions ##

Spośród 14 zgłoszonych rozwiązań, nominacje zdobyły trzy: Fundacji WOŚP, platformy e-commerce Eobuwie.pl oraz IKEA.

grafika

Nagrody Effie Awards zostaną rozdane na gali 29 października w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie. Portal Wirtualnemedia.pl jest patronem medialnym wydarzenia.

68 nominacji do Effie Awards 2018

W tegorocznej edycji konkursu SAR Effie Awards Poland przyznano dotychczas 68 nominacji. Wśród agencji mediowych najwięcej nominacji otrzymały Wavemaker (12), Mediacom i Starcom (po 7), wśród agencji reklamowych - Saatchi&Saatchi IS (7), a wśród klientów - IKEA (5). Łącznie w 24 kategoriach zgłoszono 193 prace.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji