Norton 360: Chroni to, co najważniejsze

Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamującej oprogramowanie zabezpieczające Norton 360. Akcję - obejmującą outdoor, internet, radio i sklepy - przygotowała agencja Polymus.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęty właśnie etap kampanii najnowszej wersji pakietu Norton 360 jest skierowany do rodziców. W akcji promowana jest funkcja kontroli rodzicielskiej, dzięki której można uchronić dzieci przed zagrożeniami pochodzącymi z internetu.

W outdoorowej odsłonie działań ta opcja jest wyrażana poprzez zmienianie przekazu na citylightach w zależności od dnia i nocy. W ciągu dnia pokazywane są plakaty symbolizujące, że dziecko pod pełną ochroną rodziców ma w sieci dostęp tylko do treści dostosowanych do jego wieku. Natomiast w nocy na layoutach pojawiają się napisy i rysunki odzwierciedlające niebezpieczne treści czekające na dzieci w internecie.

grafika

Akcja reklamowa - zaplanowana na drugą połowę lutego - oprócz outdooru (citylighty i plakaty na autobusach) obejmuje reklamy w internecie, konkurs w Radiu Eska oraz materiały promocyjne w punktach sprzedaży. Kreacją kampanii oraz planowaniem i zakupem mediów na jej potrzeby zajęła się agencja Polymus.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"