"Córka morza" to romantyczna opowieść rozgrywająca się w niezwykłej scenerii norweskich Lofotów - położnych za kołem podbiegunowym skalistych wysp. Sagę rozpoczyna tom pod tytułem "Sztorm", opowiadający losy szesnastoletniej Elizabeth, która opuszcza rodzinny dom i przybywa do pracy jako służąca na dwór Dalsrud.
Pierwszy tom powieści Trine Angelsen dołączony będzie do poniedziałkowego wydania "Faktu" i kosztować będzie symboliczny grosz (plus cena dziennika, czyli łącznie 1,31 zł). Później "Sztorm" znaleźć będzie można w kioskach w cenie 0,99 zł.
Następne części "Córki morza" ukazywać się będą w kolejne piątki (począwszy od 8 stycznia), niezależnie od "Faktu". Za każdy tom zapłacimy 9,90 zł. Poniedziałkowe wydanie "Faktu" z pierwszym tomem kolekcji wsparte jest kampanią reklamową w telewizji (TVP, TVN, Polsat), tytułach Axel Springer Polska oraz na nośnikach reklamowych w punktach sprzedaży prasy. Kreację kampanii opracowała agencja Bombadil, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom.












