Notebook Samsung 9: Przejdź na poziom 9 - poziom mocnych wrażeń wizualnych

Wystartowała kampania promująca notebook Samsunga - model serii 9. Przygotowana na potrzeby kampanii kreacja podkreśla najwyższą jakość komputera poprzez prezentację dziewięciu cech charakteryzujących produkt.

km
km
Udostępnij artykuł:

Kampania, której hasło to „Przejdź na poziom 9 – poziom mocnych wrażeń wizualnych” jest skierowana do klientów końcowych i ma na celu wzmocnienie sprzedaży nowego modelu oraz zdobycie pozycji lidera w kategorii notebooków Premium.

Bannery promujące laptopy serii 9 można zobaczyć na portalach gazeta.pl, Onet.pl, Goldo.pl i finelife.pl oraz na różnych stronach poświęconych nowym technologiom. Dodatkowo, akcja jest wspierana w wyszukiwarkach internetowych orazw prasie (Logo, Polityka, Focus, Maleman, CD Action, PC World i Playbox).

Kampania w internecie potrwa do 24 lipca w prasie do 2 sierpnia.

grafika

Na potrzeby akcji przygotowano także dodatkowe materiały POS wspierające sprzedaż (podstawki, ulotki, materiały do wyświetlania na ekranie), które są sukcesywnie wstawiane do sklepów wszystkich partnerów oferujących produkt.

Kreację oraz specjalną stronę internetową poziom9.samsung.pl przygotowała agencja Ambasada Brand Communications (Grupa Czteryczwarte), działania PR prowadzi Euro RSCG Sensors, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele