Novimedia CP dla klubów fitness

Sieć klubów fitness – World Class dołączyła w listopadzie do grona klientów Novimedia CP

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Agencja przygotowuje dla swojego nowego klienta okazjonalne wydawnictwa. Dwie pierwsze publikacje koncentrują się na specyficznych grupach klientów – kobietach w ciąży oraz seniorach. Kluby World Class, działające w ramach sieci założonej w 1983 roku przez Ulfa Bengtssona, znanego szwedzkiego zawodnika, funkcjonują w 14 krajach na świecie. W Polsce znajdują się w Warszawie (Hotel Sheraton) oraz Katowicach (Hotel Monopol). Novimedia CP od 1999 roku specjalizuje się w Custom Publishingu. Działa od 1997 roku w ramach grupy Novimedia PR, zajmującej się komunikacją marketingową i public relations. Na przestrzeni tych lat Novimedia wydała już około 5 milionów egzemplarzy magazynów drukowanych. Do grona stałych klientów Novimedia CP należą m.in. Coca Cola, Dospel, Geant, World Class, Multipower, Pentor, Renault i sanofi-aventis. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji