Nowa akcja BTL Point Group

BTL Point Group realizuje cross-promocję marki Jan Niezbędny i sieci sklepów Mars

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Z początkiem marca rozpoczyna się cross-promocja marki Jan Niezbędny z salonami sieci "Mars" -  wieloletnim klientem BTL Point Group. Akcja promocyjna skierowana wyłącznie do klientów sieci Mars, polegać będzie na premiowaniu zakupów wybranego sprzętu AGD siedmiu marek (Amica, Ariston, Bosch, Candy, LG, Mastercook oraz Whirlpool) dwoma produktami Jan Niezbędny.

Promocji towarzyszyć będzie konkurs SMS-owy, w którym główną nagrodą jest lodówka wypełniona produktami marki Jan Niezbędny.

Akcja trwać będzie przez 2 miesiące. Jej komunikację wspierać będą liczne materiały POS, w tym stickery na wszystkich produktach AGD biorących udział w promocji oraz standy i plakaty. Informacje o konkursie SMS-owym oraz informacje o zasadach konkursu ukażą się także w gazetce promocyjnej sieci Mars. Platformę SMS zapewnia spółka AdMobile.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"