Nowa aplikacja mobilna Newsweek Polska oferuje dostęp do treści opublikowanych na stronie www.newsweek.pl. Zawartość internetowego magazynu została zoptymalizowana pod kątem możliwości technologicznych ekranów dotykowych i udostępniona z poziomu urządzeń mobilnych. Czytelnicy znajdą w niej aktualizowane na bieżąco informacje z kraju i ze świata, a także galerie zdjęć. Zawartość aplikacji obejmuje wiadomości z kategorii: Polska, Świat, Społeczeństwo, Biznes, Opinie, Kobieta, Styl Życia, Sport, Kultura, Wiedza. Dla użytkowników smartfonów przygotowano też specjalną sekcję „Polecane”, zawierającą rekomendowane przez redakcję treści.
Aplikacja jest prosta i przyjazna w obsłudze. Wyposażono ją w szereg praktycznych funkcji takich, jak wyszukiwarka treści z opcją wyszukiwania głosowego, czy personalizacja ustawień. Aplikacja dobiera tematykę do indywidualnych zainteresowań odbiorcy. Użytkownicy mogą dostosować jej wygląd w zależności od własnego gustu wybierając kategorie, które będą wyświetlane na stronie głównej lub dowolnie zmieniając ich kolejność. Aplikacja umożliwia udostępnianie artykułów, co pozwala czytelnikom dzielić się ze znajomymi najciekawszymi tekstami i materiałami reporterskimi.

Tendencja przesiadania się czytelników z magazynów papierowych na ich wersje dystrybuowane na urządzeniach przenośnych została już określona i nikt nie dyskutuje, czy to dobry kierunek. Cieszę się że Looksoft uczestniczy w tych zmianach realizując kolejny projekt dla lidera rynku wydawnictw i tak uznanego tytułu jakim jest Newsweek - powiedział Łukasz Makowski, prezes zarządu Looksoft.
Nową aplikację Newsweek Polska można pobrać w Google Play. Wkrótce dostępna bedzie również w Samsung Apps i App Store.











