Nowa europejska kampania reklamowa Sony

Największa w historii firmy kampania przybliżająca markę Sony

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Firma Sony przygotowała nową europejską kampanię  której celem jest przybliżenie konsumentom marki Sony. Hasło "You make it a Sony" ma oznaczać, że produkty Sony w pełni ukazują swoje zalety dopiero wtedy, gdy się ich używa.

Medialna kampania o budżecie przekraczającym 100 mln USD należy do największych dotychczasowych przedsięwzięć Sony w Europie i będzie prowadzona we wszystkich krajach przez najbliższe tygodnie. Pierwsza faza obejmuje emisję 30- i 40-sekundowych spotów reklamowych w telewizji, jak również reklamę w prasie, na plakatach ulicznych i w Internecie. W Polsce początek kampanii przewidziany jest na początek lipca. W pierwszej fazie obejmie emisję 40- i 30-sekundowych reklam systemów kina domowego Sony w: TVP1, TVP2, TVP3, TV4, Discovery, Animal Planet, Hallmark, Planete, National Geographic, TVN24 i Canal Plus. "W przypadku tak nowatorskiej, kreatywnej i szybko rozwijającej się marki jak Sony, niezwykle istotne jest, by oferowane produkty spełniały wyobrażenia, oczekiwania obecnych i potencjalnych klientów. Dlatego tak ważny jest kontakt i więź z naszymi konsumentami" - mówi Tim Kaner, dyrektor ds. marketingu w Sony Europe. "W tej kampanii chcemy pokazać, że zarówno teraz, jak i w przyszłości jakość naszych produktów jest zasługą użytkowników". "You make it a Sony" to zintegrowana, wielokierunkowa kampania, którą można łatwo zaadaptować do potrzeb lokalnych rynków. Wszystkie filmy zawierają czytelny przekaz i będą emitowane w różnych językach. Reklamy drukowane mogą być zamieszczane w różnych mediach od prasy po plakaty uliczne. Ich uzupełnieniem są projekty internetowe (mikroserwisy i banery), stworzone po to, aby zainteresować jeszcze większą rzeszę klientów marką Sony. Jest to pierwsza kampania zaprojektowana dla Sony Europe przez wyłonioną w drodze przetargu w ubiegłym roku londyńską agencję Fallon. Jest to także pierwsza kampania Sony, w której zostanie wykorzystany Advertising Management System - specjalne oprogramowanie utworzone przez Sony Europe we współpracy ze specjalizującą się w technice reklamowej firmą Adgistics, umożliwiająca lokalnym przedstawicielstwom z całej Europy tworzenie własnych reklam z gotowych elementów. "Możemy prowadzić kampanię z wyrazistym przesłaniem, pozwalając jednocześnie lokalnym oddziałom na wykorzystanie tych elementów i kreacji, które uznają za skuteczne na swoich rynkach" - tłumaczy Tim Kaner. Planowaniem mediów i kupnem powierzchni reklamowej w całej Europie zajmie się Dom Mediowy OMD. Efektywność nowej kampanii będzie na bieżąco monitorowana według docelowych wartości sprzedaży oraz zmian w postrzeganiu marki Sony. Korporacja będzie także prowadzić badania jakościowe, analizujące lojalność użytkowników wobec marki Sony. Tim Kaner podsumowuje: "Inwestując w tę kampanię chcemy zapewnić naszych klientów o słusznym wyborze, a detalistów, partnerów i potencjalnych konsumentów zachęcić do bliższego poznania tak dynamicznie rozwijającej się marki, jaką jest Sony.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online