Stylowy, elegancki, sprawdzający się w każdej sytuacji – te określenia najlepiej oddają charakter najnowszego smartfonu z rodziny Wave. Jego obudowa, o grubości zaledwie 9,9 mm, została wykonana ze szczotkowanego aluminium, nadając mu zwarty i wyróżniający się wygląd, idealny dla użytkowników świadomych swojego stylu.
Nowy telefon z serii Wave został wyposażony w szybki procesor taktowany zegarem 1,4 GHz i oferuje transmisję danych HSPA+ (odbieranie14.4 Mb/s, wysyłanie 5.76MB/s), co pozwala zapewnić płynne działanie aplikacji i szybkie pobieranie treści. Obsługa wideo HD oraz wsparcie DivX w połączeniu z dużym, 4-calowym ekranem Super AMOLED pozwalają cieszyć się wysokiej jakości odtwarzaniem filmów.
Samsung Wave 3 pracuje pod kontrolą najnowszej wersji autorskiej platformy firmy Samsung – bada 2.0 – wzbogaconej o intuicyjny w obsłudze interfejs TouchWiz. Oferuje ona szeroki wachlarz nowych możliwości, takich jak wielozadaniowość, łączność Wi-Fi Direct czy funkcje głosowe. Dostęp do tysięcy przydatnych aplikacji, darmowych i płatnych (kartą kredytowa lub premium SMS), zapewnia sklep Samsung Apps; z kolei sprawne zarządzanie i zakup muzyki umożliwia Music Hub.

Nowy smartfon to również różnorodna swoboda komunikacji. Narzędzie komunikacyjne Social Hub łatwo uporządkuje twoje kontakty, wiadomościami, wpisy np. na Facebooku i kalendarze z różnych źródeł – SMSów, e-maili czy też serwisów społecznościowych.
Wraz z bada 2.0 debiutuje nowy rewolucyjny komunikator internetowy firmy Samsung – ChatON – w pełni darmowy, umożliwia łatwe nawiązanie kontaktu z przyjaciółmi i rodziną za pomocą tekstu, zdjęć czy też plików wideo w czasie rzeczywistym. Dzięki ChatON komunikacja może odbywać się także na wspólnym czacie i umożliwia łatwe dzielenie się treściami oraz prowadzenie rozmów między wieloma platformami rynku mobilnego i komputerem osobistym. Identyfikacja użytkownika oparta jest na podstawie jego numeru telefonu.
Sugerowana cena detaliczna Samsung Wave 3 to 1299 zł.

Elegancja i ekspresja – kampania promocyjna Wave 3 w Polsce
Wprowadzeniu nowego smartfonu w Polsce towarzyszy szeroko zakrojona kampania promocyjna, której twarzą jest Edyta Herbuś. Reklamy z jej udziałem pojawią się głównie w prasie kobiecej i lifestyle oraz w internecie. Za ich przygotowanie odpowiada agencja Pompidou.
W grudniu pojawią się również dwa rotujące spoty telewizyjne oraz jeden kinowy. Zostały zaadaptowane przez agencję Cheil.
Promocja nowego smartfonu będzie również wsparta obecnością w butikach świątecznych i konkursami w prasie kobiecej, a także testami dla czytelniczek wybranych kobiecych serwisów internetowych. Planowane są również wspólne promocje z partnerami.
Za zakup mediów w kampanii Wave 3 odpowiada Starcom, działaniami PR zajmuje się Euro RSCG Sensors. Kampania promująca nowy smartfon potrwa do końca lutego 2012 r.

Specyfikacja techniczna Samsung Wave 3
*Wszelkie funkcjonalności, dodatki, specyfikacje i inne informacje o produkcie przedstawione w tym dokumencie, w tym między innymi zalety, projekt, cena, elementy składowe, dostępność i możliwości produktu mogą ulec zmianie bez zapowiedzi ani zobowiązań.











