Nowa fala ekspresji – Samsung Wave 3

Samsung Wave 3 – kolejna odsłona popularnego smartfonu z najnowszą wersją systemu operacyjnego bada – wkracza na polski rynek. Wprowadzeniu urządzenia towarzyszy kampania reklamowa z wykorzystaniem wizerunku Edyty Herbuś.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Stylowy, elegancki, sprawdzający się w każdej sytuacji – te określenia najlepiej oddają charakter najnowszego smartfonu z rodziny Wave. Jego obudowa, o grubości zaledwie 9,9 mm, została wykonana ze szczotkowanego aluminium, nadając mu zwarty i wyróżniający się wygląd, idealny dla użytkowników świadomych swojego stylu.

Nowy telefon z serii Wave  został wyposażony w szybki procesor taktowany zegarem 1,4 GHz i oferuje transmisję danych HSPA+ (odbieranie14.4 Mb/s, wysyłanie 5.76MB/s), co pozwala zapewnić płynne działanie aplikacji i szybkie pobieranie treści. Obsługa wideo HD oraz wsparcie DivX w połączeniu z dużym, 4-calowym ekranem Super AMOLED pozwalają cieszyć się wysokiej jakości odtwarzaniem filmów.

Samsung Wave 3 pracuje pod kontrolą najnowszej wersji autorskiej platformy firmy Samsung – bada 2.0 – wzbogaconej o intuicyjny w obsłudze interfejs TouchWiz. Oferuje ona szeroki wachlarz nowych możliwości, takich jak wielozadaniowość, łączność Wi-Fi Direct czy funkcje głosowe. Dostęp do tysięcy przydatnych aplikacji, darmowych i płatnych (kartą kredytowa lub premium SMS), zapewnia sklep Samsung Apps; z kolei sprawne zarządzanie i zakup muzyki umożliwia Music Hub.

Nowy smartfon to również różnorodna swoboda komunikacji. Narzędzie komunikacyjne Social Hub łatwo uporządkuje twoje kontakty, wiadomościami, wpisy np. na Facebooku i kalendarze z różnych źródeł – SMSów, e-maili czy też serwisów społecznościowych. 

Wraz z bada 2.0 debiutuje nowy rewolucyjny komunikator internetowy firmy Samsung – ChatON – w pełni darmowy, umożliwia łatwe nawiązanie kontaktu z przyjaciółmi i rodziną za pomocą tekstu, zdjęć czy też plików wideo w czasie rzeczywistym. Dzięki ChatON komunikacja może odbywać się także na wspólnym czacie i umożliwia łatwe dzielenie się treściami oraz prowadzenie rozmów między wieloma platformami rynku mobilnego i komputerem osobistym. Identyfikacja użytkownika oparta jest na podstawie jego numeru telefonu.

Sugerowana cena detaliczna Samsung Wave 3 to 1299 zł.

Elegancja i ekspresja – kampania promocyjna Wave 3 w Polsce

Wprowadzeniu nowego smartfonu w Polsce towarzyszy szeroko zakrojona kampania promocyjna, której twarzą jest Edyta Herbuś. Reklamy z jej udziałem pojawią się głównie w prasie kobiecej i lifestyle oraz w internecie. Za ich przygotowanie odpowiada agencja Pompidou.

W grudniu pojawią się również dwa rotujące spoty telewizyjne oraz jeden kinowy. Zostały zaadaptowane przez agencję Cheil.

Promocja nowego smartfonu będzie również wsparta obecnością w butikach świątecznych i konkursami w prasie kobiecej, a także testami dla czytelniczek wybranych kobiecych serwisów internetowych. Planowane są również wspólne promocje z partnerami.

Za zakup mediów w kampanii Wave 3 odpowiada Starcom, działaniami PR zajmuje się Euro RSCG Sensors. Kampania promująca nowy smartfon potrwa do końca lutego 2012 r.

Specyfikacja techniczna Samsung Wave 3

*Wszelkie funkcjonalności, dodatki, specyfikacje i inne informacje o produkcie przedstawione w tym dokumencie, w tym między innymi zalety, projekt, cena, elementy składowe, dostępność i możliwości produktu mogą ulec zmianie bez zapowiedzi ani zobowiązań.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji