Nowa Interia.pl wsparta kampanią za 7 mln zł (wideo)

Interia.pl wystartowała z kampanią wizerunkowo-świadomościową pod hasłem "Nowa Interia.pl: Więcej niż się spodziewasz". Akcja obejmie prasę, radio, internet, kino oraz outdoor, a jej główna część potrwa przez najbliższe trzy tygodnie.

km
km
Udostępnij artykuł:

Głównym założeniem kampanii jest konsekwentne wzmacnianie wizerunku Interia.PL jako portalu wszechstronnego, wiarygodnego i rzetelnego. Drugim celem jest zachęcenie do odwiedzenia nowej, udostępnionej użytkownikom kilkanaście dni temu, strony głównej portalu (więcej na ten temat). W związku z tym, w części kreacji zaprezentowane zostaną najciekawsze treści dostępne na portalu.

"Jestem bardzo zadowolony z efektów pracy nad portalem, którą wykonaliśmy w ciągu kilku ostatnich lat i to zarówno jeśli chodzi o produkt jak i komunikację marketingową, za co chciałbym podziękować wszystkim pracownikom. Nadal naszym głównym celem pozostaje praca nad jak najlepszym dostosowaniem portalu do potrzeb użytkowników, a kampania ma podkreślać wizerunek portalu użytecznego, profesjonalnego i z wysokim poziomem prezentowanych treści, a przy tym zachowującego odpowiedni dystans, luz i swobodę" – mówi Artur Potocki, prezes zarządu Interia.pl.

Kampania prowadzona będzie w internecie, prasie, radiu, kinach oraz na nośnikach outdoorowych.

Reklama prasowa prezentowana będzie w magazynach wydawnictwa Bauer (m.in. Twój Styl, Pani, Show, Automoto, Motor, TeleTydzień, TeleŚwiat, Świat Seriali, Bravo) oraz w magazynach Machina, Film i dzienniku Rzeczpospolita.

grafika

Spoty radiowe pojawią się w radiu RMF FM, RMF Maxx i RMF Classic. Reklama internetowa – oprócz autopromocji w serwisach należących do grupy Interia.pl - obejmie serwisy branżowe oraz działania w wyszukiwarkach. Spoty reklamowe pojawią się również w sieci kin Multikino.

Kampania outdoorowa, zaplanowana w największych miastach Polski, realizowana będzie na nośnikach Cityboard Media.

grafika

Kampanię zaplanował, przygotował i zakupił we własnym zakresie dział marketingu & PR portalu, a jej wartość cennikowa wynosi prawie 7 milionów złotych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu