Nowa kampania Algidy

Pod hasłem 'Każda chwila ma swój smak' wystartowała nowa kampania linii lodów premium Algidy - Carte D'Or, przygotowana przez McCann Erickson.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Ma ona na celu zachęcenie do poznania różnorodności smaków Carte D’Or.

Dwa spoty nawiązujące do głównych wartości obecne są od 23 kwietnia telewizjach: TVP, Polsat, TVN, TVN7, TVN Style, Zone Romantica, AXN, Hallmark, VH1, MTV, Viva, Ale Kino, Zone Club i Zone Reality.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele