Kampania objęła działania w prasie, kampanię na stronieinternetowej Banku BGŻ i w Internecie oraz materiały POS(ulotki). Nad realizacją projektu ze strony agencji McCann Erickson czuwali:Janek Kisielewski (Strategic Planner), Blanka Lipińska (CreativeGroup Head), Dawid Marcinkowski (Art. Director), Darek Samul(Copywriter), Marta Okła (Account Manager), Iwona Michalska (SeniorAccount Executive), Karolina Czaplarska (Art. Buyer).
Ze strony Klienta projekt koordynował zespół w składzie: MariaKudelska (Dyrektor Zarządzający w Pionie Komunikacji), MałgorzataWagner (Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej), JustynaPłodziszewska (Kierownik Wydziału Zarządzania Marką i WsparciaSprzedaży), Małgorzata Witkowska (Starszy Specjalista ds.Marketingu Bankowości Detalicznej).
Za działania BTL odpowiada agencja Momentum. Kampanięinternetową przygotowała agencja interaktywna 2007 roku, MRMWorldwide. Obie spółki działają w strukturze McCann Worldgroup.

Kampanię w mediach zaplanował dom mediowy Optimum Media OMD:Anna Szabelska (Senior Media Planner).











