Celem kampanii jest poinformowanie o nowym, odświeżonym, dynamicznym i nowoczesnym opakowaniu o pojemności 0,75l.
Nałęczowianki Sprint to lider segmentu wód butelkowanych w opakowaniu sportowym o pojemności 0,7 – 0,77L.
Na nowy, odświeżony, dynamiczny i nowoczesny wygląd Nałęczowianki Sprint składają się:- nowa, dynamiczna i wygodna butelka- nowy, praktyczny i higieniczny korek- nowa, atrakcyjna etykieta z odświeżonym logo Sprint
Kampania potrwa do 30 kwietnia. Nośnikami będzie 600 citylightów w 14 miastach polskich miastach: Warszawa, Poznań, Trójmiasto, Szczecin, Łódź, Kraków, Katowice (GOP), Lublin, Bydgoszcz, Kielce, Toruń i Białystok.
Projekt kreatywny przygotowała agencja Saatchi&Saatchi, natomiast za zakup mediów odpowiada dom mediowy mediaedge:cia. Działania z zakresu public relations dla marki Nałęczowianka prowadzi agencja 180° Public Relations.












