Zdaniem Mariusza Kozak-Zagozda, dyr. marketingu "Cropp Town" kampania ta jest bardzo kontrowersyjna.
- Już w tej chwili w kilku miastach zabroniono ekspozycji wallboardów i reklamy na autobusach. Zapowiedziano także skargi o obrazę moralności - mówi Mariusz Kozak-Zagozda. Akcja będzie trwała 2 miesiące.
Obejmie Warszawę, Wrocław, Łódź, Trójmiasto, Kraków, Szczecin, Poznań, Śląsk, Zakopane. Wybrano następujące formy reklamowe: - wallboardy- billboardy- wiaty- autobusy- kina- prasę- radio- eventy- ulotki- plakaty- graffiti- sms- internet- sklepy (witryny i wnętrza)- Centra Handlowe Autorami kampanii są:grafika: Łukasz M., Grażyna Stojałowska, Karolina Menegon, Paweł Kmiecik, Mariusz Kozak-Zagozdacopy: Marcin W., Mariusz Kozak-Zagozda, Paweł Kmiecik film, muzyka, radio: Robert Suszkointernet: Paweł Kmiecik, Tomek Klimkiewicz, Robert Suszkoeventy: Adrian Grycendler, Tomek Zamajski, Filip Pionteckisklepy i Centra Handlowe: Rafał Dąbrowski, Filip Piiontecki, Robert Suszkoorganizacja i nadzór nad kampanią: Tomek Gardziewicz, Marta Bieńkowska, Rafał Dąbrowski.












