Nowa kampania drukarek Oki

Trwa kampania promocyjna 'Kasa wraca jak bumerang' informująca o najnowszej promocji drukarek Oki

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Promocja dotyczy kolorowej drukarki laserowej 'Chromability' Oki C3100, która potrwa do połowy października. Klient powinien kupić drukarkę do 15 października, a dowód zakupu przesłać do firmy Oki do 29 października 2004.

-Od dłuższego czasu obserwujemy zwiększony popyt na kolorowe drukarki laserowe. Postanowiliśmy odpowiedzieć na potrzeby rynku i zaoferować wysokiej klasy urządzenia po znacznie obniżonych cenach.” – powiedział Jacek Tarkiewicz, Marketing Manager w firmie Oki Systems Polska. 

Kampania będzie się toczyć równolegle w prasie i w portalach internetowych. Ogłoszenia reklamowe ukażą między innymi w: Gazecie Wyborczej, Rzeczpospolitej, Gazecie Prawnej, Wprost, Polityce, Newsweek’u, magazynie Computerworld, CRN oraz IT Reseller. Dodatkowo, reklama Oki jest dystrybuowana razem z newsleterami portali internetowych.

Kreacją kampanii promocyjnej drukarek Oki zajęła się agencja reklamowa Red8, a zakupem mediów – dom mediowy Media Direction. Drukarka przeznaczona jest dla odbiorców biznesowych drukujących we własnym zakresie zaawansowane materiały, np. wizytówki oraz banery o długości do 1.20 cm.

Model C3100 dostępny jest teraz po wyjątkowo promocyjnej cenie -  kosztuje 2290 PLN. Cenę produktu obniżono o kilkaset złotych w stosunku do jej normalnego poziomu. Ponadto każdy, kto prześle do firmy OKI Systems Polska fakturę zakupu urządzenia, dostanie zwrot w wysokości 500 PLN.

Adresatem kampanii są końcowi klienci z małych i średnich przedsiębiorstw oraz osoby prowadzące działalność gospodarczą. Równolegle, kampania wspiera  kanał dystrybucyjny Oki. Partnerzy Oki za każdą sprzedaną drukarkę otrzymują bon Sodexho o wartości 100 PLN.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele