Nowa kampania firmy Panasonic

Focus Advertising jest autorem najnowszej kampanii Car Audio dla Panasonic Polska.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Firma powierzyła agencji kreację i realizację kampanii promującej kategorię odtwarzaczy samochodowych.

W reklamie prasowej pojawia się wizerunek rodziny utworzonej z equilizera znanego z obrazowania tonów na wyświetlaczu radia.

  

Reklama skierowana jest do nowoczesnych rodzin i podkreśla rodzinny charakter radia Panasonic - podano w komunikacie.

Kampania potrwa od kwietnia do czerwca. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Vizeum.

KLIENT: Panasonic PolskaPRZEDSTAWICIEL KLIENTA: Klaudia Głowacka, Rafał Wilczopolski AGENCJA: Focus AdvertisingPRZEDSTAWICIEL AGENCJI: Joanna ŻukART DIRECTOR: Łukasz MyszkowskiCOPYWRITER: Piotr GóreckiDOM MEDIOWY: Vizeum Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"