Nowa kampania Getin Banku – warto oszczędzać systematycznie

Getin Bank ruszył z nową odsłoną kampanii Konta Oszczędnościowego. Jej bohaterem ponownie został Tomek, „człowiek z zasadami”, znany widzom z poprzednich edycji. W nowej reklamie Getin Bank w humorystyczny sposób przekonuje, że warto odkładać. Spoty można obejrzeć w głównych i tematycznych stacjach telewizyjnych, w kinach oraz w internecie od 8 października br.  

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

- To kolejna kampania Getin Banku realizowana pod hasłem przewodnim „Finanse na prostych zasadach”. W nowej odsłonie dzielimy się z Klientami prostą zasadą, że aby osiągać cele, trzeba odkładać. Najłatwiej wdrożyć to w życie, zakładając konto oszczędnościowe i systematycznie przelewając na nie przynajmniej drobne kwoty. Każda wpłata zbliża nas do realizacji wyznaczonego celu - mówi Łukasz Penszko, Dyrektor Wydziału Komunikacji Marketingowej Getin Noble Banku. 

W ramach kampanii Getin Bank promuje Konto Oszczędnościowe3% w skali roku. Promocyjne oprocentowanie jest naliczane przez 3 miesiące wyłącznie dla nowych środków do kwoty 200 tys. zł. Oferta „Na nowe środki” skierowana jest zarówno do nowych, jak i obecnych Klientów Banku. Aby  z niej skorzystać należy posiadać konto osobiste w Getin Banku oraz wyrazić zgody marketingowe.           

Ogólnopolska kampania obejmuje telewizję, internet i kino. Spot został przygotowany w wersjach 30- i 15-sekundowej. Kampania telewizyjna będzie wspierana intensywnymi działaniami digitalowymi z wykorzystaniem angażujących formatów video oraz reklam na największych polskich portalach. Konto Oszczędnościowe będzie promowane również w mediach społecznościowych, przy wykorzystaniu reklam w wyszukiwarkach, a także profilowania behawioralnego, aby oferta Getin Banku mogła trafić do jak najszerszego grona odbiorców. Dodatkowo w placówkach Getin Banku pojawią się ulotki oraz reklamy na witrynach. 

Kreację kampanii telewizyjnej przygotowała agencja BBDO Warszawa, produkcją zajął się Opus Film, a spot wyreżyserował Bartek Ignaciuk. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy OMD. Kreację kampanii digital przygotował Getin Noble Bank, a za działania performance odpowiada agencja Performics.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"