Nowa kampania Harley-Davidson

PRO Media House rozpoczyna ostrą jazdę z Harleyem

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Dom mediowy PRO Media House wygrał przetarg na obsługę medialną najnowszej kampanii firmy Harley-Davidson Polska. Jej celem jest poinformowanie o nowej linii motocykli Harleya oraz budowanie wizerunku marki.

Kampania Harleya rozpoczęła się czwartego listopada br. i potrwa do końca roku. Obejmuje radio (Radio Zet, Radio PiN, PR3), a wkrótce także prasę. Autorem spotów radiowych jest Studio Zet.

Adresatem kampanii są zamożne osoby powyżej 30 roku życia. Akcja promocyjna ma wzbudzić w nich chęć posiadania motocykla Harley-Davidson i przynależności do elitarnej grupy użytkowników - do tej pory być może nieuświadomioną, ale istniejącą pod postacią bliżej nieokreślonego niepokoju, znużenia życiem, potrzeby odetchnięcia świeższym powietrzem.

Wybór PRO Media House to pierwszy przypadek współpracy Harley-Davidson z domem mediowym w Polsce. Zdecydowaliśmy się na ten krok ze względu na specyfikę naszego produktu, który wymaga precyzji dotarcia do odbiorców. PRO Media House - specjalizujący się w planowaniu i zakupie kampanii w mediach PRO - taką precyzję może nam zapewnić - powiedział Paweł Klucznik, Commercial Director w Harley-Davidson Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą