Nowa kampania konta Inteligo

Do 18 maja potrwa wizerunkowo-sprzedażowa kampania konta Inteligo

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Do 18 maja potrwa wizerunkowo-sprzedażowa kampania konta Inteligo, oferowanego przez PKO Bank Polski, którą przygotowała agencja marketing services Euro RSCG Dialog. Celem kampanii, która wystartowała pod koniec marca jest wzmocnienie wizerunku i sprzedaż produktu "konta Inteligo", oferowanego przez bank i przedstawienie zalet konta. Kampania ma budować wizerunek marki Inteligo jako najatrakcyjniejszej oferty w bankowości detalicznej. W związku z tym, zadaniem kampanii jest kontynuowanie przedstawiania wygody korzystania z konta, najwyższej jakości obsługi, łatwości zarządzania pieniędzmi i zaufania. Istotnym celem kampanii jest również zwiększenie aktywności obecnych posiadaczy konta poprzez ukazanie wszystkich możliwości związanych z korzystaniem z konta Inteligo.

Grupę docelową stanowią osoby w wieku 25 - 45 lat; o dochodach miesięcznych netto między 3 a 20 tys. zł; w zdecydowanej większości osoby dobrze wykształcone (45% wykształcenie wyższe, 45% średnie); mieszkańcy dużych miast, przede wszystkim mężczyźni; używający nowoczesnych technologii.

W kampanii wykorzystano: outdoor (dziewięć miast), dzienniki (m.in.: Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, Puls Biznesu), miesięczniki (m.in.: Twój Styl, Home & Market, Profit, Chip), tygodniki (m.in.: Polityka, Newsweek). Planowaniem i zakupem mediów zajął się Media Planning Group.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"