Nowa kampania mBanku: RÓB TO gdzie chcesz

Internetowy mBank rozpoczyna kampanię promującą innowacyjny sposób na oszczędzanie, czyli usługę mSaver. Jest ona prowadzoną pod hasłem RÓB TO! W kampanii bank wykorzysta rosnącą popularność aplikacji mobilnych oraz elementy grywalizacji. mSaver to nowatorski program, którego zadaniem jest ułatwienie klientom systematycznego oszczędzania. Podczas płacenia kartą w sklepie, wypłacania gotówki z bankomatu lub dokonywania przelewu, bank automatycznie przekazuje część środków klienta na jego rachunek oszczędnościowy. Zgromadzona suma oszczędności zależy od tego, ile klient wydał. Wybrać można jeden z trzech sposobów oszczędzania:

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

  • zaokrąglenia – każda transakcja bezgotówkowa jest automatycznie zaokrąglana do pełnej kwoty, a różnica ta trafia na rachunek oszczędnościowy (np. w sklepie rachunek wynosi 97 zł, bank na wniosek klienta zaokrągla transakcję do pełnych 10 zł, dlatego 3 zł przekazywane jest na rachunek oszczędnościowy),
  • ustalony procent od każdej transakcji – klient reguluje, jak duży procent od każdej transakcji będzie przekazywany na rachunek oszczędnościowy (min. 1 maks. 15 proc.),
  • ustalona kwota przy każdej transakcji – klient ustala, że bank przy okazji transakcji będzie przelewał na konto oszczędnościowe stałą kwotę (od 3 do 10 zł).

- Kampania opiera się o pomysł, zgodnie z którym coś, co kojarzy nam się jako „grzeszne”, może prowadzić do pozytywnych efektów. W tym wypadku grzeszne wydawanie owocuje gromadzeniem oszczędności. Im więcej wydajemy, tym więcej odkładamy – tłumaczy Piotr Jakubowski, odpowiedzialny za kampanię mBanku. – Siłą przekazu jest jego prostota. Przy płaceniu w kasie nie mamy nigdy wrażenia, że zaoszczędziliśmy. Tym razem można to zmienić – dodaje Jakubowski. Kampania rozpocznie się w pierwszych dniach czerwca i potrwa 4 tygodnie. Większość działań prowadzona będzie on-line. W realnym świecie hasło RÓB TO! będzie można zobaczyć w wybranych sklepach (Tesco, Piotr i Paweł, Alma, Empik, Cubus, Benetton), kawiarniach (W biegu Cafe) i kinach (Cinema City i Multikino). Dobór miejsc ma ułatwić odpowiednie dotarcie do grupy celowej. W kampanii wykorzystana zostanie także popularna mobilna aplikacja zakupowa Listonic, w ramach której przy każdej nowo stworzonej liście zakupowej, pojawi się spersonalizowana informacja, ile użytkownik zaoszczędziłby przy spisanych transakcjach dzięki nowej usłudze mBanku. W kampanii pojawią się także elementy grywalizacji dzięki prowadzonemu na fanpage’u mBanku w serwisie Facebook konkursowi „I’mSaver”, pozwalającemu na przetestowanie na wirtualnej postaci elementów usługi. W ramach dalszych działań promocyjnych, bank planuje także kolejną edycję popularnego wśród klientów mFestiwalu, w ramach którego klienci tworzą dla banku reklamy konkursowe.

Nowa kampania promocyjna mBanku została przygotowana we współpracy z agencją Ambasada Brand Communication. Media w kampanii kolejny raz zakupił dom mediowy MPG.

Uruchomiony w 2000 roku mBank jest dziś największym bankiem wirtualnym oraz trzecim największym bankiem detalicznym w Polsce, obsługującym blisko 2,8 mln klientów. Od lat marka mBanku pozostaje synonimem bankowości elektronicznej. W niezależnych badaniach i plebiscytach mBank regularnie zdobywa tytuł banku najchętniej polecanego przez klientów w Polsce. W roku 2011 został ogłoszony najbardziej przyjaznym bankiem internetowym w prestiżowym plebiscycie „Przyjazny Bank Newsweeka”. Otrzymał też tytuł „Złotego Banku2011” w plebiscycie „Złoty Bankier”.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele