Nowa kampania Okocim Mocne

"Okocim mocne - prawdziwy mocny smak"

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

"Okocim mocne - prawdziwy mocny smak" - pod tym hasłem w czerwcu rusza nowa wizerunkowa kampania marki OKOCIM MOCNE. Marka jest pierwszą na polskim rynku w segmencie piw mocnych (historycznie już dziesięć lat, od 1994 roku). Nadchodząca kampania ma na celu wzmocnienie jej pozycji a także skrystalizowanie wizerunku. Adresatami przekazu są mężczyźni, którzy cenią takie wartości jak szczerość i autentyzm świata, gdzie swoje miejsce ma prawdziwie mocne piwo i jego prawdziwy mocny smak.

Koncepcja kreatywna filmu reklamowego "Prawda" opiera się na weryfikowanie rzeczywistości. Film obala pewne stereotypy jej postrzegania. Prawdziwe pozostaje jedynie piwo OKOCIM MOCNE - o intensywnym, mocnym smaku i to stanowi główny przekaz filmu.

Spot zrealizowany został w dwóch modułach czasowych: 30" i 45". Jego emisja rozpocznie się 8 czerwca na antenach TVP1, TVP2, TVN, TV4, Polsat.

Klient: Carlsberg Okocim

Agencja ATL: Saatchi & Saatchi

Zakup mediów: Initiative Media

Media: TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TV4

Długość spotu: 30" i 45"

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"