Nowa kampania Pakietów dla MSP BRE Banku

Od 22 maja do 25 czerwca br. trwa kampania reklamowa Pakietów BRE Banku dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw (MSP).

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Głównym celem jest wsparcie sprzedaży produktów linii EFEKT. Kampania, prowadzana w prasie, radiu i Internecie, opiera się na przewrotnych komunikatach wypowiadanych przez autentycznych doradców BRE Banku, którzy gwarantują jej wiarygodność i unikalność. Po raz pierwszy BRE Bank zdecydował się na wykorzystanie w kampanii reklamowej radia, jako medium które pozwala na zwiększenie częstotliwości kontaktu odbiorcy z przekazem.

Wiosenna kampania reklamowa koncentruje się na pokazaniu korzyści płynących z oferty BRE Banku dla MSP oraz podkreślenie jej unikalności.

Cel ten osiągnięto poprzez umiejętne połączenie komunikatu produktowego z warstwą wizerunkową.

„Główne hasło kampanii " 4 miliony dla Twojej firmy" ma przyciągnąć uwagę przyszłych Klienta obietnicą wyjątkowych korzyści. Unikalność oferty dodatkowo uwiarygodniają nasi doradcy, którzy w przewrotny sposób gwarantują najwyższą jakość oferty” – zaznacza Szymon Midera, Wicedyrektor Departamentu Marketingu BRE Banku.

W reklamach pojawiają się cztery komunikaty:

"Jeżeli znajdziesz lepszą ofertę, więcej się nie zobaczymy"; "Jeżeli znajdziesz lepszą ofertę, możesz się do Pawła nie odzywać"; "Jeżeli znajdziesz lepszą ofertę, szef Basi mocno się zdziwi"; "Jeżeli znajdziesz lepszą ofertę, wylejesz Maćka z pracy".

W ramach kampanii został przygotowany specjalny serwis internetowy http://www.brebank.pl/pakietyefekt/, w którym Klienci mogą szybko i wygodnie zapoznać się ze szczegółami oferty, złożyć wniosek o produkt czy też skontaktować się z doradcą.

Podstawowym medium użytym w kampanii jest prasa. Reklamy pojawią się w ogólnopolskich dziennikach, gwarantujących szeroki zasięg komunikacji (Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, Gazeta Prawna, Puls Biznesu, dodatek "Banki dla firm”) w dziennikach regionalnych, tygodnikach opiniotwórczych (Wprost, Polityka) oraz w prasie branżowej (Gazeta MSP).

Po raz pierwszy zdecydowano się na wykorzystanie radia, które pozwala na zwiększenie częstotliwości kontaktu odbiorcy z przekazem. Do promocji radiowej wybrano najlepiej dopasowaną do grupy docelowej stację ogólnopolską PR Trójka, a jako uzupełnienie - warszawskie stacje lokalne (PIN, TOK FM).

W przypadku Internetu skoncentrowano się na serwisach finansowych, biznesowych i gospodarczych (Gazeta.pl,Oonet.pl, Rzeczpospolita, Gazeta Prawna, Pit.pl, Vat.pl, Podatki.pl, Infor.pl, Money.pl i Bankier.pl). Wykorzystywane formy reklamy internetowej to banery, banery śródtekstowe i e-mailing.

Kreację opracowała Agencja Reklamowa Czteryczwarte, media natomiast zaplanował dom mediowy Vizeum Polska.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu