Nowa kampania prasowa Ariela Platinum

Saatchi & Saatchi Poland rozpoczyna oryginalną kampanię prasową proszku Ariel Platinum firmy Procter & Gamble, opartą na oryginalnym wykorzystaniu samplingu

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Sampling wykorzystano w sposób nietypowy - do reklamy prasowej dołączona jest próbka ketchupu marki Heinz. Próbka nie służy jednak do przetestowania samego ketchupu, a jest sugerowanym narzędziem do wypróbowania skuteczności proszku Ariel. "W kategorii detergentów na polskim rynku brak jest silnych i wyrazistych wizerunków. Wszystkie marki komunikują podobne atrybuty, dlatego w przypadku tej branży forma przekazu reklamowego odgrywa szczególną rolę" - mówi Agnieszka Kwaśniewska, Account Executive Saatchi & Saatchi. "W przypadku kampanii prasowej Ariela udało nam się stworzyć reklamę, która nie tylko silnie komunikuje atrybuty marki, ale równocześnie prowokuje i ma szansę zaangażować konsumenta".

Kampania prasowa to jeden z elementów działań komunikacyjnych mających na celu wzmocnienie wizerunku marki Ariel. Działania reklamowe prowadzone są pod hasłem "Czystość bez cienia wątpliwości". "Naszym głównym celem było stworzenie reklamy spójnej z toczącą się od lipca kampanią telewizyjną, czyli reklamy wzmacniającej pozycjonowanie proszku Ariel jako detergentu, który najlepiej spośród dostępnych na rynku proszków usuwa plamy" - powiedziała Agnieszka Kwaśniewska.

Grupę docelową kampanii stanowią kobiety wykształcone, aktywne, o wysokich zarobkach, poszukujące najlepszych rozwiązań i otwarte na nowości. Aby dotrzeć do tak sprecyzowanej grupy, akcja reklamowa prowadzona jest na łamach magazynu "Cafe" - bezpłatnego miesięcznika skierowanego do kobiet. Dystrybucja magazynu odbywa się w drodze wysyłkowej do dokładnie wyselekcjonowanego odbiorcy. Reklama ukaże się we wrześniowym numerze pisma. W najbliższych miesiącach istnieje możliwość kontynuowania kampanii prasowej i rozwinięcie jej na kolejne media.

Za stronę kreatywną kampanii odpowiedzialna jest agencja Saatchi & Saatchi Poland. Media zaplanował i kupił dom mediowy MediaCom Warszawa.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu