Nowa kampania programowa Canal+

Euro RSCG New Europe dla Canal+

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Aktualnie emitowany w telewizji film wizerunkowy "Rozmowa" jest jednocześnie początkiem kampanii programowej Canal+, która rozpoczęła się w lipcu a potrwa do grudnia br. Kampania została przygotowana przez Euro RSCG New Europe.

W kampanii wykorzystano: radio (Tok FM, Jazz Radio, Radiostacja), telewizję (Tele5, TVN7), prasę (Duży Format, Newsweek, Polityka, Przekrój, Wysokie Obcasy, CKM, Dom & Wnętrze, Focus, Twój Styl). Mediami zajął się Starcom.

Kampania ta prezentuje hity oferty programowej danego miesiąca, w bardzo atrakcyjny i specyficzny dla Canal+ sposób. Ma ona na celu wspieranie wizerunku Canal+ jako najwyższej jakości kanału telewizyjnego, oferującego dostęp do wyjątkowej oferty filmowej i sportowej, poprzez dostarczanie konsumentom konkretnej informacji o ofercie programowej.

Kampania ukazuje się w wybranych mediach i jej rolą jest docieranie do tzw. liderów opinii. Są to osoby postrzegane jako nieformalne autorytety, które częściej niż inne są pytanie o zdanie w różnych kwestiach. Mają one wpływ na decyzje podejmowane przez inne osoby, np. w kwestiach zakupów wysoko angażujących.

W spotach radiowych są wykorzystywane oryginalne ścieżki dźwiękowe, do których klimatu dopasowane są zwiastuny, co powoduje że każda z reklam ma swój niepowtarzalny charakter. Na kampanię telewizyjną składają się 30 sekundowe spoty autopromocyjne, prezentujące co miesiąc nową ofertę (najlepsze filmy i sport). Zostanie także przygotowany spot przybliżający unikalne korzyści oferowane przez Canal+: filmy kinowe po raz pierwszy na małym ekranie, bez przerw na reklamy, codziennie premiera, wybór wersji językowej z lektorem lub z napisami, sport na żywo i na wyłączność, najwyższa jakość transmisji sportowych, a wszystko to na trzech kanałach (C+, C+ Żółty, C+ Niebieski). Są one aktualnie przygotowywane przez Dział Autopromocji Canal+. Kampania prasowa operuje wyselekcjonowanymi zdjęciami filmowymi, a headliny odnoszą się zarówno do promowanego programu jak ogólnie do wysokiej jakości oferty Canal+.

Dyrektor kreatywny: Jacek Maciejewski

Dyrektor artystyczny: Wojtek Sobczyński, Anna Wolska

Copywriter: Mirek Kulisz

Przedstawiciele agencji: Justyna Borowiecka, Account Director

Ewa Wolska-Rzewuska, Account Executive

Przedstawiciele Klienta: Anna Kania, Deputy Prospect Marketing Manager

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online