Nowa kampania Pyralginum

Rozpoczęła się nowa kampania Pyralginum, czołowej marki przeciwbólowej Polpharmy.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Filmy reklamowe przygotowała agencja MRM Momentum, będąca częścią McCann Worldgroup. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Universal McCann.

Kampania zakłada wykorzystanie zintegrowanych działań komunikacyjnych, a jej celem jest relaunch marki oraz odświeżenie jej wizerunku.  Komunikacja Pyralginum  wyłamuje się ze standardów komunikacyjnych kategorii. Bazuje na mocnym insightcie konsumenckim, jakim jest satysfakcja, którą  odczuwamy, gdy udaje się nam pokonać trudnego i silnego przeciwnika.  „Chodziło nam o to, aby w wiarygodny i empatyczny sposób pokazać skuteczność Pyralginum” mówi Filip Wołowski z Polpharmy.

Kampania rozpoczęła się emisją dwóch spotów 30  i 15 sekundowych. Wsparcie ATL zakłada wykorzystanie outdooru. Planowane są również działania  w Internecie. Sprzedaż będzie wspierana poprzez animacje oraz materiały informacyjne BTL dla farmaceutów .

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"