Nowa kampania reklamowa Ditel

W marcu Ditel wydawca 'k'siążek telefonicznych tel.' rozpoczął szeroko zakrojoną kampanię reklamową skierowaną do małych, średnich i dużych firm.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Docelowo prowadzona będzie na terenie całego kraju, ze szczególnym nasileniem w czasie i miejscu prowadzenia kampanii sprzedażowych Ditel. Potrwa do października br. Media wykorzystywane w działaniach reklamowych to outdoor i prasa.

      

Reklamy można było zobaczyć już na billboardach oraz plakatach w centarach biznesu w: Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Szczecinie, Łodzi, Wrocławiu, Trójmieście, Katowicach oraz tylko na billboadrach w: Rybniku, Bydgoszczy i Bielsko-Białej. Reklamy w prasie ukazały się w następujących tytułach: Wprost, Newsweek, Polityka, Przekrój, Media i Marketing.

W najbliższym czasie reklamy „książek telefonicznych tel.” pojawią się na autobusach komunikacji miejskiej w kilku największych miastach Polski.

W kampanii wykorzystane zostały trzy przekazy reklamowe eksponujące atuty „książki telefonicznej tel.” oraz usług świadczonych przez Ditel.

Według badań z listopada 2005 r. przeprowadzonych przez  Millward Brown SMG/KRC 31 % populacji Polski używało „książki telefonicznej tel.”, czyli co trzeci dorosły Polak. Jest to najlepszy wynik wśród wydawnictw yellow pages w Polsce. Tendencja wzrostu używalności książki wydawanej przez Ditel utrzymuje się od dłuższego czasu. Firmy reklamujące się w „książce telefonicznej tel.” mogą dotrzeć z ofertą do ponad 9 mln. osób poszukujących informacji w momencie decyzji o zakupie. Kolejny przekaz reklamowy informuje o nowej ofercie Ditel. Firmy pragnące nawiązać kontakty handlowe na rynkach w Europie mają możliwość, poprzez Ditel zamieścić swoją reklamę w drukowanych i multimedialnych katalogach Europages. Katalogi te docierają do ponad 200 państw, wydawane są w kilkunastu językach.

Kampania została przygotowana przez pracowników Działu Marketingu DITEL S.A.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele