Dla ICI Polska - producenta farb marki Dulux - jest to zupełnie nowy, emocjonalny sposób komunikowania się z konsumentem. Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku marki Dulux jako lidera w obszarze koloru. Film będzie wykorzystywany na rynku polskim, węgierskim i rosyjskim. Kampanię realizuje agencja BBDO.
W swoim założeniu kampania reklamowa Dulux opiera się na emocjach związanych z wyborem koloru i rolą jaką pełni on w naszym życiu. Film reklamowy ukazuje jak silnie otoczenie, w którym żyjemy, wpływa na nasze samopoczucie i jak ważne jest zaprojektowanie kolorów mieszkania w zgodzie z własnym charakterem. Niezależnie od stylu życia, wieku i osobowości - każdy znajdzie swój kolor w palecie Dulux - podano w komunikacie.
"Marka Dulux od lat rozpoznawana jest jako marka innowacyjna. W tym roku robimy kolejny krok na przód. Wkraczamy w świat emocji i marzeń, jakie kojarzą nam się z kolorem. Pokazujemy konsumentom, że Dulux daje im możliwość zamieszkania w takim otoczeniu, jakie sobie wymarzą, bez ograniczeń w wyborze kolorów" - mówi Joanna Stachowska, Dyrektor Marketingu ICI Polska.

Najnowsza kampania reklamowa obejmie główne stacje telewizyjne.
Cel kampanii: wizerunkowaKraje: Polska, Węgry, RosjaKlient: ICI Polska Sp. z o.o.Marka: DuluxPrzedstawiciele Klienta: Joanna Stachowska, Magdalena WiniszewskaAgencja: BBDOPrzedstawiciele agencji: kreacja - Przemek Bogdanowicz, Adam Dudek, Tomek Titkow; Account - Michał Czarkowski, Produkcja - Iwona RabendaDom Produkcyjny Easy Hell: reżyserzy - Carolyn Carmen, Harley Bertram Brown, prokukcja UK - Hera King, Producer - Magda Wołosz, Production Manager - Marcin StrussMedia: Media DirectionPrzedstawiciele domu mediowego: Darek Janczewski, Jacek Celiński, Paulina Sobczak.











