Nowa kampania reklamowa sieci Era

Kampania "Łącz się" wprowadza nowy WAP i Internet w sieci Era

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Od 12 lipca do połowy września 2004 trwa kampania, która promuje  2 nowe usługi oparte na transmisji danych w technologii GPRS:  pakiet Era Omnix 3MB WAP oraz stały dostęp do Internetu przez telefon komórkowy w pakiecie "nocnym". 

Pakiet 3MB WAP pozwala na korzystanie z Era Omnix przez cały miesiąc przy stałej opłacie 6 zł. Dzięki temu użytkownicy mogą codziennie korzystać z większości serwisów  Era Omnix, a dodatkowe koszty za transfer danych nie są już pobierane. Przykładowo pakiet ten umożliwia codzienne wizyty w Era Omnix i zapoznanie się z mniej więcej 5 - 20 stronami WAP, czyli najważniejszymi informacjami, rozrywką czy innymi serwisami. Dzięki Pakietowi 3MB WAP użytkownik lepiej kontroluje swoje koszty korzystania z Era Omnix.

Kampania reklamowa przygotowana została  z myślą o młodych ludziach (19-35 lat). Jej zadaniem jest przekonanie osób z grupy docelowej, że nowe opcje cenowe pozwalają na obniżenie i kontrolę kosztów użytkowania WAP.  Akcentowana jest głównie w prasie, w tytułach tj. Przekrój, Film, CKM, Świat Nauki, Auto+, PC Word Komputer, Voyage, Podróże, Activist, Fluid i inne. Komunikacja uzupełniona będzie w Internecie, na głównych portalach tj. WWW.onet.pl, WWW.interia.pl, WWW.wp.pl, w newsletterach tj. WWW.networld.pl, WWW.pcworld.pl oraz na kilkudziesięciu witrynach zajmujących się tematyka WAP, IT i telefonią komórkową.

Pakiet nocny tzw. "Night Internet" to absolutna nowość na rynku komórkowym .Oferuje on możliwość wykupienia stałego łącza z Internetem za pośrednictwem telefonu w sieci Era.  Usługa dostępna jest w godzinach od 23.00 - 6.00 za 59 zł miesięcznie. Kampania reklamowa przygotowana została z  myślą  o młodych ludziach, w wieku ok. 14-20 lat, często korzystających z Internetu w nocy, posiadających komputer bez stałego łącza w domu. Zadanie stojące przed kampanią to przekonanie osób z grupy docelowej, że nowe opcje cenowe pozwalają na obniżenie i kontrolę kosztów używania telefonu komórkowego jako źródła dostępu do Internetu. Kampania realizowana będzie w prasie, w tytułach tj. CD Action, Dosdedos, Komputer Świat, Play, PC Format, Giga Sport, Piłka Nożna, mobile Internet, Twoja Komórka i in. oraz w Internecie na łamach portali, stron tematycznie i kontentowo skorelowanych przedmiotem kampanii. W sierpniu uzupełniona zostanie kampanią w kawiarniach internetowych.  Na kilkuset komputerach w  kafejkach, w całej Polsce pojawi się specjalna strona startowa Ery, która będzie witała użytkownika komputera oraz bannery-IE (Internet Explorer), które towarzyszą mu przez całą podróż po wybieranych stronach WWW.

Kreację prasową przygotowała agencja G7, internetową -  agencja iLeo.  Za planowanie i zakup mediów odpowiada Optimum Media OMD wraz z OMD Digital.Ze strony PTC kampanię koordynuje: Piotr Struzik, Jakub Połeć (Non-Voice Marketing Manager)

Ze strony Agencji G7 odpowiedzialni: Marcin Wieczorkowski, Marcin Jeziorski.Ze strony Agencji iLeo odpowiedzialna: Katarzyna Ataman.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"