Nowa kampania reklamowa TelePizzy

Odświeżony serwis TelePizzy i nowa kampania reklamowa on -line by OS3 multimedia

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Na początku maja firma TelePizza Poland uruchomiła swój nowy, rozbudowany serwis internetowy. Za modyfikację i odświeżenie strony odpowiedzialna jest agencja interaktywna OS3 multimedia, z którą TelePizza współpracuje od 2002 roku. Poza serwisem agencja przygotowała również kreację do ogólnopolskiej, internetowej kampanii reklamowej.

Zmiany jakie zaszły w serwisie, to nie tylko nowa szata graficzna, ale przede wszystkim innowacje od strony technologicznej, które ułatwiają poruszanie się po stronie. Obecnie serwis zdecydowanie szybciej się ładuje, a nawigacja jest jeszcze bardziej intuicyjna, co skraca czas poszukiwania wybranych informacji do minimum. Już wkrótce w serwisie dostępny będzie zupełnie nowy dział "strefa mobilna". Internauci znajdą tu niezliczone gadżety mobilne, miedzy innymi w postaci dzwonków, tapet, wygaszaczy, czy logo na telefony komórkowe. Rozbudowana została również sekcja "rozrywka", gdzie dostępne są nowe tapety i e-kartki.

"Decyzja o odświeżeniu serwisu podyktowana była przede wszystkim potrzebą wychodzenia naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów odwiedzających stronę. Wszystkie zmiany, zarówno wizualne, jak i technologiczne zmierzają do maksymalnego dostosowania serwisu do wymagań internautów. Wierzymy, że wspólny wysiłek naszej firmy i agencji OS3 multimedia skutecznie wpłynie na umacnianie naszego wizerunku w sieci. Dowodem na powodzenie naszej pracy mogą być statystyki, które mówią, że w dniu uruchomienia serwisu ilość wizyt wzrosła ponad dwukrotnie." - powiedziała Joanna Gorczyca Kierownik Działu Marketingu TelePizza Poland.

Wraz z uruchomieniem serwisu wystartowała kampania reklamowa on-line promująca nową, włoską pizzę na cienkim cieście Finetta. Grupę docelową kampanii w większości stanowią ludzie zamawiający pizzę w czasie godzin pracy, jako dobry i szybki sposób na smaczny, firmowy obiad. Kreacja kampanii odwołuje się bezpośrednio do charakterystycznej cechy Finetty, jaką jest cienkie ciasto. Kampanii towarzyszy mailing, a przygotowane formaty ukazują się między innymi w Interii i Onecie oraz na komunikatorze Gadu - Gadu.

"W naszej strategii współpracy z klientem stawiamy na skuteczność poprzez długofalowe działania poparte wymiernymi efektami. TelePizza Poland jest jednym z naszych kluczowych klientów, z którym współpracujemy ponad 2 lata. Nasze działania on-line to szeroki przekrój realizacji, w pełni przez nas opracowywanych. Zaczynamy od kreacji, poprzez rozwiązania technologiczne, aż po efektywne budowanie wartości dodanej wokół serwisu www.telepizza.pl "- powiedział Marcin Maj client service director OS3 multimedia

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"