Nowa kampania Reserved

'Reserved Wet_Season' - to tytuł kampanii reklamowej promującej letnią kolekcję Reserved.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Akcja ruszyła na początku czerwca i potrwa miesiąc.

Obejmuje największe polskie miasta i regiony:  Warszawa, Łódź, Poznań, Kraków, Trójmiasto, Wrocław, Szczecin oraz Śląsk. W kampanii wykorzystano billboardy, wallboardy, citilighty, prasę, internet, kina, witryny sklepów, centra handlowe, autobusy i tramwaje.       Grupa docelową stanowią kobiety i mężczyźni w wieku 17-30 lat. Zdjęcia do kampanii były robione w RPA.

Celem kampanii jest przypomnienie o Reserved jako marce, którą dobrze i modnie jest nosić latem. Kampania została przygotowana własnymi siłami firmy LPP.

- Nie współpracujemy z reklamowymi agencjami zewnętrznymi, bo wewnątrz LPP funkcjonuje "nasza własna agencja" (na potrzeby firmy) - wyjaśnia nam dyr. marketingu marki Reserved -  Mariusz Kozak-Zagozda.

Creative Director: Anna WitkowskaArt Directorzy: Ligia Kwiatek, Mariusz CetnerCoordinator/Media Buyer: Marta BieńkowskaWeb: Anna Bromek, Grzegorz ChyłaCentra Handlowe: Marek MałyszkoSklepy: Natalia Grabowska, Małgorzata BryllPrasa i Product-Placement: Ina MarkiewiczKina: Filip Piontecki LPP ma obecnie w Polsce 133 sklepy: 80 RESERVED, 53 - Cropp Town.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu