Nowa kampania Tymbarku

Euro RSCG Warsaw dla nowej linii soków Tymbark z delikatnymi cząsteczkami i miąższem z owoców

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Agencja Euro RSCG Warsaw przygotowała kampanię reklamową wspierającą nową linię Tymbarku – wysokiej jakości soków i nektarów z delikatnym miąższem i cząstkami owoców. Kampania obejmuje reklamę prasową o nazwie  „Wyciskarka”, na którą składają się dwie reklamy prasowe, jak również  3 spoty reklamowe w wersji 30 i 15 sekundowej.

Pomysł kreatywny agencji w reklamie telewizyjnej zatytułowanej „Kropla”, opiera się na przedstawieniu „owocowych” układów choreograficznych, w których spływające po owocach krople soku wykonują pełen emocji taniec na swojej drodze do... szklanki. Tam lądują razem z kawałkami owoców. Mimo wspólnego pomysłu kreatywnego każdy film posiada indywidualny charakter, który jest podkreślony muzyką skomponowaną przez najlepszych polskich kompozytorów. Zmysłowe ruchy wiśni ilustruje kompozycja Andrzeja Smolika, w reklamie opowiadającej o jabłku antonówce usłyszymy nostalgiczną muzykę Możdżera, a do „Radosnej pomarańczy” świetnie pasuje roześmiany utwór Pawła Kukiza. Wykorzystane utwory dodatkowo wzmacniają znane hasło Tymbarku „Kochaj życie”.

Pomysł na ogłoszenia prasowe zatytułowane „Wyciskarka”, podobnie jak w przypadku telewizji, podkreśla wyjątkowe atrybuty produktowe – prawdziwy owocowy smak, ale przy wykorzystaniu motywu wyciskarki do owoców pokazanej w nowy, intrygujący i zabawny sposób. Widzimy mianowicie alternatywne zastosowania wyciskarki do owoców, jako doniczki czy też pojemnika na biżuterię, która stała się bezużyteczna, skoro pojawiły się nowe soki Tymbark z delikatnym miąższem i cząstkami owoców.

Grupę docelową przekazu stanowią odbiorcy obu płci w wieku 17 – 35 lat zamieszkali w średnich i wielkich miastach. Celem kampanii jest konsekwentne budowanie wizerunku marki najwyższej jakości oraz trwałe i silne odróżnienie na tle konkurencji, jak również umocnienie pozycji lidera w kategorii soków, napojów i nektarów.

Spoty reklamowe emitowane będą od 20.09.2004 do 17.10.2004 r. w Polsacie, TV4, TVP, TVN natomiast reklama prasowa obecna będzie w prasie kobiecej oraz tytułach takich jak: Newsweek, Wprost, Playboy od połowy września przez 2 miesiące. Za planowanie i kupno mediów odpowiada Initiative Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"