Nowa kampania wizerunkowa Netii

Gruppa66 Ogilvy reklamuje " Lepszą perspektywę" Netii w trójwymiarze

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Gruppa66 Ogilvy przygotowała najnowszą kampanię wizerunkową dla Netii - czołowego niezależnego operatora telekomunikacyjnego w Polsce. Celem kampanii jest budowanie wizerunku Netii jako firmy posiadającej najlepszą ofertę skierowaną do klientów biznesowych. W obecnej kampanii, stanowiącej element strategii "Lepsza perspektywa", podkreślona została elastyczność oferty i dostępność indywidualnych rozwiązań. Kampania telewizyjna, która rozpoczyna się 15 października potrwa do 7 listopada br. Outdoor uzupełni przekaz reklamowy przez cały listopad.

Tym razem "lepsza perspektywa" zyskała oprawę nowoczesnego, wirtualnego miasta, które powstaje na życzenie. W ten sposób Netia podkreśla w swojej kampanii elastyczność i konkurencyjność oferty skierowanej do biznesu oraz konsekwentnie buduje wizerunek "lepszej"  firmy telekomunikacyjnej.

Na uwagę zasługuje sam film - przy jego produkcji wykorzystano połączenie techniki animacji trójwymiarowej z klasyczną techniką filmową. Skala zastosowania animacji 3D jest, jak na warunki polskie, pionierska. Spot wyprodukowało studio Graffiti Film. Produkcję nadzorował Ryszard Kłosowski (Gruppa66 Ogilvy). Wizję Agencji wcielił w życie reżyser i operator Łukasz Kośmicki w ścisłej współpracy z Tomkiem Siatkowskim, bardzo obiecującym młodym artystą pracującym w technice animacji 3D ze studia TPS. Efektem tej współpracy jest wykreowanie całkowicie wirtualnego, ultranowoczesnego miasta, po ulicach którego porusza się (prawdziwy tym razem) aktor. Oglądaną w filmie Netii architekturę zaprojektował Wojtek Saloni-Marczewski. 

Zakończenie filmu zaskakuje złudzeniem perspektywicznym - park, w którym znajduje się bohater spotu okazuje się dachem wieżowca. Widz po raz kolejny uczestniczy w zabawie z perspektywą, która stała się już tradycją w komunikacji Netii. Ukazywanie niezwykłych i zaskakujących połączeń to formalny pomysł na urealnienie "lepszej perspektywy" w telekomunikacji, którą Netia zapewnia swoim klientom.   Po stronie klienta działania reklamowe koordynuje zespół Jacka Mrozika, Dyrektora Marketingu w składzie Beata Gałęza (Kierownik ds. Komunikacji Marketingowej) i Jacek Trujnara (Starszy Kierownik ds. Komunikacji Marketingowej). Agnieszka Grzymkowska (Group Account Director) i Anna Konopka (Senior Account Executive) obsługują Netię w agencji Gruppa66 Ogilvy. Kreacja została przygotowana przez Agatę Fiedler-Wieruszewską (Dyrektor Artystyczny) oraz Zuzannę Curio-Złotnicką (Copywriter) pod kierunkiem Ewy Zaborowskiej i Iwony Czerwińskiej.

Netia rozpoczęła współpracę z Gruppa66 Ogilvy w 2002 roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu