Nowa kampania wizerunkowa Telefonii Dialog

W poniedziałek 17 października br. rozpoczęła się nowa ogólnopolska kampania wizerunkowa Telefonii Dialog..

pr
pr
Udostępnij artykuł:

W jesiennej odsłonie działań marketingowych Telefonia Dialog pozycjonowana będzie nadal jako ekspert w telekomunikacji – doradca w sprawie oszczędności, optymalnych rozwiązań i audytu w tym zakresie. Dialog doradza swoim Klientom jak efektywnie ograniczyć koszty w firmie, wychodzi naprzeciw potrzebom przedsiębiorstw oferując nie tylko konkurencyjne stawki za połączenia, ale przede wszystkim audyt dotychczasowych rozwiązań telekomunikacyjnych i optymalne propozycje. W ten sposób kontynuowany będzie główny przekaz wiosennej kampanii ogólnopolskiej.

Celem kampanii jest zwiększanie świadomości marki w całej Polsce i budowa wizerunku nowoczesnej firmy telekomunikacyjnej - przede wszystkim na terenach nie objętych siecią Dialog, na których spółka działa niespełna 2 lata, świadcząc usługi połączeń opartych na prefiksie 1011.

Drugim celem jest kreowanie postaw Klientów wobec Dialogu – przekaz ma budować zaufanie i poczucie bezpieczeństwa oraz skłaniać do odbioru operatora jako firmy przyjaznej, opiekującej się swoimi Abonentami, oferującej im najnowocześniejsze i optymalne kosztowo rozwiązania telekomunikacyjne.

Kampania wizerunkowa ma zasięg ogólnopolski. Skierowana jest do rynku biznes (segment SOHO i SME). Działania promocyjne potrwają do 30 listopada. Przekaz wizerunkowy obejmie telewizję (z naciskiem na trzy główne stacje – TVP, TVN i Polsat, w mniejszym zakresie programy lokalne – TVP3, TV4 i tematyczne – TVN7, TVN24 i Discovery) oraz outdoor w największych polskich miastach, zarówno tych objętych siecią DIALOG (m.in. Warszawa, Wrocław, Łódź, Zielona Góra), jak i pozostałych (Kraków, Poznań, Śląsk, Trójmiasto).

Wsparciem kampanii będą działania reklamowe prowadzone w Internecie – kampania on-line rozpoczyna się również 17 października br. Produkcje reklamowe (Xhtml, BrandMark, Scroll Billboard, BrandMark z billboardem, Scroller, Mailing, Top layer), nawiązujące do przekazu kampanii telewizyjnej, ukażą się na stronach Onet.pl, gazeta.pl, bankier.pl, money.pl, wp.pl, cire.pl.

W połowie października rusza również kampania produktowa wspierająca sprzedaż nowego rozwiązania „TelePakiety DSL” – nowatorskiej na polskim rynku usługi łączącej w jednej ryczałtowej opłacie szerokopasmowy dostęp do sieci w technologii DSL z pakietami darmowych minut na połączenia lokalne i międzystrefowe o dowolnej porze do wszystkich sieci.

Celem kampanii produktowej jest wprowadzenie i promocja nowego produktu. Kampania skierowana jest do rynku indywidualnego (zarówno do nowych jak i dotychczasowych Klientów) i prowadzona będzie na obszarach objętych siecią DIALOG. Działania prowadzone będą w obszarze ATL (lokalna prasa – dodatki Gazety Wyborczej, Express Ilustrowany, Gazeta Lubuska, Gazeta Olsztyńska - i lokalne stacje radiowe), BTL (ulotki, mailing do wszystkich Abonentów, witryny Biur Obsługi Klienta, zawieszki na drzwi) i w Internecie (portale gazeta.pl i wp.pl).

Kampania produktowa związana będzie dodatkowo z konkursem promocyjnym skierowanym do wszystkich, którzy zdecydują się na zakup nowych TelePakietów DSL. Główną nagrodą jest samochód osobowy nissan micra, nagrodami dodatkowymi aparaty cyfrowe, przenośne dyski pamięci USB oraz odtwarzacze MP3. Warunkiem przystąpienia do Konkursu jest przesłanie propozycji hasła reklamowego nawiązującego do słowa “dialog”. Specjalnie na potrzeby konkursu powstanie sekcja w serwisie www.dialog.pl umożliwiająca przystąpienie on-line. Ogłoszenie wyników Konkursu odbędzie się 20 stycznia 2006r.

Kampania produktowa potrwa do końca 2005 roku.

W ramach działań marketingowych tej jesieni uruchomiona zostanie również nowa strona www.dialog.pl (całkowita zmiana szaty graficznej oraz nowe funkcjonalności i aplikacje optymalizujące wyszukiwanie informacji na temat firmy, oferty, usług i cen), zmieni się wielkoformatowa siatka na budynku siedziby spółki we Wrocławiu (jedna z największych reklam wielkoformatowych w Polsce - 2750 m2) oraz sponsoringiem medialnym objęty będzie program Bilans Tygodnia na antenie TVN24.

Kampanię realizuje dla Telefonii DIALOG Agencja Reklamowa Oskar Wegner, zakupem mediów zajmuje się Dom Mediowy Starlink.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online