Nowa kolekcja Przeglądu Sportowego

20 marca start nowej kolekcji dziennika Przegląd Sportowy - "Finaliści Mundialu 2006".

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Na poniedziałek 20 marca "Przegląd Sportowy" przygotował dla swoich czytelników specjalny prezent - kupując  gazetę, otrzymają bezpłatnie pierwszy tom kolekcji *Finaliści Mundialu 2006".

Jest to składająca się z ośmiu części, seria prezentująca 32 finalistów Mistrzostw Świata w piłce nożnej Niemcy 2006. Co tydzień będą ukazywać się kolejne odcinki - płyta i książka - poświęcone jednej grupie.

Książki będą liczyły 52 strony a czytelnicy znajdą w nich  super story o gwiazdach, które wystąpią w Niemczech (Tomasz Frankowski, David Beckham, Ruud van Nistelrooy, Luis Figo, Pavel Nedved, Ronaldinho, Zinedine Zidane i Andrij Szewczenko) oraz przegląd  finałowych meczów Mistrzostw Świata począwszy od 1930 roku. Nie zabraknie również krótkiego przypomnienia legendarnych piłkarzy z poprzednich Mistrzostw.

Na płytach czytelnicy znajdą  ekskluzywne materiały - zapisy najciekawszych fragmentów spotkań  rozegranych przez zespoły z danej grupy w trakcie eliminacji do MŚ oraz wywiady z gwiazdami, i  trenerami poszczególnych drużyn. Obejrzymy również filmowe wizytówki z miast i stadionów tegorocznego turnieju. Extra dodatek na każdej płycie stanowi materiał *Gwiazdy Mistrzostw Świata". Filmy komentowane są przez redaktora naczelnego *Przeglądu Sportowego" Romana Kołtonia i Mateusza Borka z Polsatu Sport

Serię otworzy grupa A, w której występuje reprezentacja Polski. Nakład *Przeglądu Sportowego" z pierwszym tomem osiągnie 195 000 egzemplarzy. Następne części cyklu ukażą się w siedem kolejnych poniedziałków, każdy z nich będzie w sprzedaży przez tydzień, w cenie 13,90 zł (plus cena "PS").

Kolekcja, oprócz szerokiej autopromocji w "Przeglądzie Sportowym", promowana będzie przez patronów medialnych: Polsat Sport, Radio Zet, i portal Wirtualna Polska. Dodatkowo sprzedaż serii będzie wsparta kampanią telewizyjną w stacjach: TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TVN24, Canal + Sport, Eurosport.  Kreację do spotów  i planowanie mediów przygotowało Biuro Promocji działu dzienników sportowych MMP.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online