Nowa odsłona eKonta i 500 zł zwrotu w kampanii reklamowej mBanku

Do końca maja potrwa promocja, dzięki której klienci otwierając eKonto mogą zyskać nawet 500 zł zwrotu. Oferta w tym tygodniu trafiła też do mediów. Działania reklamowe obejmują telewizję, internet i outdoor.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Z początkiem marca mBank uprościł ofertę podstawowych rachunków. Nowi klienci zainteresowani standardowym ROR-em mogą teraz wybrać jeden z dwóch wariantów eKonta - z taryfą standard lub plus. A dzięki trwającej promocji, zakładając rachunek, zyskają nawet 500 zł zwrotu.

Premia zostanie wypłacona klientom, którzy aktywnie korzystają z konta. Wystarczy, że regularnie logują się do aplikacji mobilnej (pierwszy raz zalogowali się w ciągu doby od założenia rachunku, a później przynajmniej raz w miesiącu), płacąc kartą lub BLIK-iem miesięcznie wydają przynajmniej 250 zł i zasilają konto kwotą min. 1 tys. zł czyli np. na rachunek w mBanku trafia ich wynagrodzenie.

Ofertę promuje kampania reklamowa pod hasłem „Moc eKonta, 500 zł zwrotu”. Uzupełnieniem działań telewizyjnych i outdoorowych będą te prowadzone w internecie i radiu.

Spot znany jest już widzom z ubiegłorocznej, jesiennej odsłony kampanii. Produkcję zrealizowała firma Film Produkcja, kreację przygotowała agencja Grey Group, a za zakup mediów odpowiadał dom mediowy Mindshare.

Szczegóły promocji „Zyskuj z eKontem” znaleźć można na stronie informacyjnej banku.

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"