Nowa odsłona KRUKA

Firma KRUK S.A. jest liderem rynku zarządzania wierzytelnościami. Po latach dynamicznego rozwoju w Polsce oraz innych krajach, nadszedł czas na odświeżenie powszechnie znanego granatowego logotypu. Zmiany nie są rewolucyjne – obejmują delikatną zmianę projektu graficznego oraz zastąpienie dotychczasowego granatowego koloru przyjaznymi barwami, niebieską i zieloną.  Nowe logo wchodzi do użytku już od września.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Ostatnie dziesięciolecie było dla Grupy KRUK okresem szybkiego rozwoju w kraju oraz udanej ekspansji na rynki zagraniczne. Grupa jest obecna w Polsce, Rumunii, Czechach i na Słowacji. Szybki wzrost KRUK zawdzięcza unikatowemu podejściu do osób zadłużonych, opartemu na podpisywaniu ugód i rozkładaniu zadłużenia na raty dostosowane do możliwości osoby zadłużonej.

W rezultacie, Grupa KRUK zmieniła nie tylko swój wizerunek, lecz także oblicze całego rynku zarządzania wierzytelnościami. Wykreowała i nadal kreuje nowe standardy na rynku. Dlatego stała się znanym i cenionym partnerem dla klientów i inwestorów. Od dłuższego czasu Grupa KRUK stawia coraz bardziej na bliski kontakt z osobami zadłużonymi oraz edukację w zakresie finansów i zarządzania domowym budżetem. Takie podejście owocuje przemianą firmy w instytucję typu consumer finance i uzasadnia odświeżenie logotypu.

Nowe barwy

Jak pokazały badania przeprowadzone wśród osób zadłużonych, klientów i pracowników, nowy logotyp jest bardziej przyjazny, prezentuje firmę jako życzliwą i pełną zrozumienia dla problemów osób zadłużonych,  a także elastyczną i nowoczesną.  Jednocześnie, nowe logo zachowuje istotne dla spółki cechy, takie jak profesjonalizm, skuteczność i konsekwencję w działaniu.

Odświeżona odsłona logo ma przede wszystkim podkreślić otwarcie na klienta i jego potrzeby. Chcemy także w pełni zachować wizerunek, który dotychczas wypracowała sobie marka – mówi Iwona Słomska Członek Zarządu KRUK S.A. Chcieliśmy już w logo podkreślić nasz stosunek do osób zadłużonych. Jak pokazały badania, te dwa kolory najlepiej temu służyły.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online