Nowa ofensywa Play

Play lansuje prepaida, czyli rusza nowa odsłona kampanii telefonii komórkowej Play.

łk
łk
Udostępnij artykuł:

„Przyjęło się, że klienci prepaid’owi mają u swych operatorów gorsze warunki (wyższe stawki) niż ci w postpaidzie. W Play jest inaczej. Najnowsza kampania przedstawia pierwszą taką ofertę na kartę, w której obowiązują te same stawki i benefity co w abonamencie” – mówi portalowi „Wirtualnemedia.pl” Marcin Gruszka, PR Manager Play. Jako pierwsi prezentujemy nową kreację.

Kreacja piętnastosekundowego spotu jest graficznym (animacja) zobrazowaniem tworzenia się Play Karty. Na początku widzimy kartę SIM, z której zaczynają rozprzestrzeniać się smugi bloba Play. Ze smug tworzą się napisy przedstawiające poszczególne benefity oferty. W tym samym smugi z bloba obudowują kartę SIM tworząc pudełko Play Karty. Na koniec widzimy kompletną Play kartę i headline: „Oferta na kartę. Stawki niskie jak w abonamencie”. W printach, podobnie jak w telewizji, wykorzystywany jest visual karty SIM i pudełka Play Karty otoczone smugami z bloba.

„To kolejna odsłona naszej kampanii. Zgodnie ze strategią nadszedł czas na jasny komunikat o naszym produkcie, o najkorzystniejszej naszym zdaniem ofercie prepaid dla aktywnych, dzwoniących klientów” – dodaje Gruszka.

  

Pierwsza duża kampania spotkała się z żywym przyjęciem ze strony różnych środowisk. Twórcy reklamy podkreślali jej nowatorskie podejście do tematu i wróżyli same sukcesy w najważniejszych konkursach reklamowych. Kampania Play wzbudziły liczne kontrowersję w życiu publicznym. „Główki dzieci” - Komisja Etyki Reklamy uznała, że „naruszają godność dziecka”, „Obcięte palce” – ta sama zarzuciła epatowanie przemocą, „Seksowna bielizna” – wniesiono skargę o dyskryminację kobiet, ale KER odrzuciła wniosek.

Nowa kampania w mediach pojawi się od 18 maja, a potrwa do końca czerwca. Obejmie telewizję (publiczna, komercyjna i niszowa); prasę (dzienniki, tygodniki, miesięczniki); outdoor (frontlighty, citylighty na przystankach, kioski RUCH, publiprox); internet; radio.

Autorem kreacji jest Łukasz Stachniak (art. director) i Michał Kubik (copywriter) z agencji Brain. Dom mediowy: Guideline MediaCom.

Od debiutu, czyli od połowy marca Play ma 100 tys. abonentów. Do końca roku chce ich pozyskać 750 tys.

Podobne informacje:

łk
Autor artykułu:
łk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"