Nowa oferta GolinHarris

Golinharris poszerzył zakres usług i wpomaga zarządzanie społeczną odpowedzialnością biznesu

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

agencja GolinHarris ogłosiła, że wprowadziła do swojej oferty wszechstronny program zarządzania odpowiedzialnością społeczną w biznesie, zwany Change.

Nowy program stworzony jest głównie dla korporacji, organizacji non-profit, rządowych i charytatywnych. Zapewnia profesjonalną obsługę w zakresie strategicznego public relations, reklamy i badań rynkowych.

"Change ma silne fundamenty. Tworząc go korzystaliśmy z 48 lat doświadczenia" - powiedział Fred Cook, prezes i dyrektor zarządzający GolinHarris."Posiadamy bogate dziedzictwo i możemy poszczycić się wieloma nagrodami i wyróżnieniami za takie projekty jak : Ronald McDonald House Charities, Home Safety Council i narodowy program walki z uzależnieniem młodzieży od nikotyny".Cook twierdzi również, że stworzenie programu Change pozwoli klientom firmy GolinHarris na zdobycie wiedzy niezbędnej dla każdej firmy w odzyskiwaniu zaufania do organizacji.

Budową, kreacją i profesjonalnym doradztwem zajął się Rob Anderson, vice prezes i dyrektor zarządzający GolinHarris. Anderson jest doświadczonym ekspertem z zakresu marketingu i komunikacji. Pomógł już firmie GolinHarris w wykorzystaniu jej doświadczenia z marketingu konsumenckiego w budowaniu kampanii społecznych - przykładem tego jest m.in. kampania antynikotynowa dla fundacji "American Legacy Foundation's truth™ ".

"Żyjemy w czasach gdzie informacja jest najważniejsza i gdzie klienci, inwestorzy i akcjonariusze mogą kontrolować korporacje, organizacje rządowe i charytatywne bardziej niż kiedykolwiek ", powiedział Anderson.  "Program Change stworzyliśmy po to by pomóc naszym klientom w budowaniu zaufania i dobrych relacji z tymi środowiskami, które są najważniejsze w misji lub interesach danej organizacji".

W przyszłym miesiacu GolinHarris, poprzez Change przeprowadzi drugi,  roczny audyt korporacyjny. We wrześniu 2003 roku GolinHarris .zbadał czy ważna jest społeczna odpowiedzialność korporacji w dzisiejszym amerykańskim biznesie. Badania wykazały, że 70% ankietowanych powiedziało, że zwiększyłoby lub zaczęło współpracę z firmą społecznie odpowiedzialną. Badania wykazały również, że 74% respondentów uważa, że widzi to jako "absolutnie ważną" lub "bardzo ważną" sprawę w  postrzeganiu ich  firmy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"