Grupa Ströer zaprezentuje nowe na polskim rynku narzędziawspierające proces planowania i optymalizacji kampanii outdoorowejoraz obsługi klienta - podano w komunikacie.
Na początku przyszłego roku grupa Ströer zakończy wprowadzanieoprogramowania informatycznego SAP, które obejmie wszystkie obszarybiznesowe firmy. Najnowsza wersja Optymalizatora KampaniiOutdoorowych (OKO 2.0) umożliwi łączenie różnych typów nośników wramach jednego media planu. Natomiast Billboard Management System(BMS) pozwoli na całościowe zarządzanie i monitorowanie onlineprocesu klejenia kampanii w czasie rzeczywistym - począwszy oddostarczenia plakatów do magazynu, aż po dokumentacjęzdjęciową.
W celu zapewnienia obsługi klienta na jeszcze wyższym poziomie"nowej jakości", Ströer przeorganizował dział obsługi klienta.Powstały trzy zespoły, z czego każdy składa się z team salesmanagera, key account managera, account managera (odpowiadającegoza poszczególnych klientów), new business managera, plannera orazasystenta administracyjnego.

Nowa oferta sprzedażowa grupy Ströer będzie obowiązywała odstycznia 2009 roku.











