Nowa platforma sprzedażowa dla influencerów OctoPrime z 10 mln dolarów dofinansowania od inwestorów

Grupa Havas, Otium Venture, Twins Partners zainwestowali łącznie 10 mln dolarów w platformę dla influencerów Octoly. W ramach inwestycji powstał serwis OctoPrime.co, gdzie influencerzy mogą sprzedawać w swoich sklepach online recenzowane produkty.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Nowa platforma sprzedażowa dla influencerów OctoPrime z 10 mln dolarów dofinansowania od inwestorów

Octoly to francuska platforma komercyjna powstała w 2015 roku, zrzesza ponad 10 tys. influencerów modowych, lifestylowych i beauty. Jej założycielem jest Thomas Owadenko.

Inwestorami firmy zostały Grupa Havas, Otium Venture, Twins Partners. We współpracy z unijnym programem dla małych i średnich przedsiębiorstw, dedykowanym instrumentom konkurencyjności ogłosili, że zainwestowali łącznie 10 milionów dolarów w finansowanie Octoly. Kwota ta pozwoliła na uruchomienie serwisu OctoPrime. To nowa platforma, na której każdy influencer będzie mógł zbudować własny sklep internetowy i udostępniać swoim obserwatorom produkty, które recenzuje na YouTube czy Instagramie.

- Postanowiliśmy wesprzeć Octoly, ponieważ dla naszych klientów media earned są coraz ważniejsze w marketing mixie. Mocno wierzymy w potencjał Octoly w dostarczaniu obiektywnych recenzji marek. Autentyczność to kamień węgielny influencer marketingu, który jest obecnie przemysłem wartym miliardy dolarów. Ich unikalna wizja wzniecania pasji i budowania niepowtarzalnego ekosystemu między markami, influencerami i ich fanami przekonały nas do tej inwestycji. Przekonał nas również talent Thomasa Owadenko i jakość jego fantastycznego zespołu – komentuje Yannick Bollore, CEO Havas Group.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/rosna-stawki-w-influencer-marketingu-brytyjski-influencer-za-post-na-facebooku-75-tys-funtow ##

Octoly działa jako prezentowy marketplace, który łączy społeczność ponad 10 tys. mikroinfluencerek specjalizujących się w tematyce beauty z ponad 200 markami, takimi jak Dior, Sephora, Urban Decay. Przez platformę influencer może bezpłatnie testować wybrane produkty w pełnym rozmiarze, a w zamian tworzyć oryginalne treści i publikować recenzje dla swoich followersów na Instagramie lub YouTube. Influencerzy nie otrzymują wynagrodzenia. Octoly zrzesza ponad miliard subskrybentów w pięciu krajach: Stanach Zjednoczonych, Francji, Hiszpanii, Włoszech i Niemczech.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"