Nowa reklama Vision Express pokazuje, jak „widzi nas słońce” (wideo)

Rozpoczęła się najnowsza odsłona kampanii reklamowej marki Vision Express. Zrealizowały ją wspólnie agencja Walk Creative i SZUT SZUT Studio.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Nowa reklama Vision Express pokazuje, jak „widzi nas słońce” (wideo)

Najnowsza odsłona promuje serię okularów przeciwsłonecznych. W reklamie pokazano, jak „widzi” nas słońce. - Świadomość szkodliwości promieniowania UV jest dość powszechna, szczególnie jeśli chodzi o jego negatywny wpływ na skórę. Bierze się stąd niezwykła popularność kosmetyków z filtrami UV, używanych masowo podczas słonecznych dni. Aby lepiej dotrzeć do wyobraźni odbiorców w perswazji naszej reklamy użyliśmy tego znanego, dermatologicznego wątku – podkreśla Krzysztof Iwiński, senior art director w Walk Creative.

Efekt UV nie został uzyskany w postprodukcji, ale dzięki wykorzystaniu podczas zdjęć kamery UV, pokazującej gdzie nie dociera promieniowanie ultrafioletowe.

Za reżyserię reklamy odpowiadał Tomasz Goldbaum – Właziński a za zdjęcia - Jacek Podgórski. Postprodukcją oraz udźwiękowieniem zajęło się studio Lunapark.

Kampania jest emitowana w telewizji oraz internecie. Zostanie także wsparta działaniami w kanałach social media.

Agencja Walk Creative opracowała strategię oraz koncept kreatywny kampanii, SZUT SZUT Studio odpowiada natomiast za produkcję spotów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"