Nowa strategia marketingowa marki Wyborowa

Wyborowa SA zapowiada powrót swojej sztandarowej marki do pierwszej piątki najlepiej sprzedających się marek wódki w Polsce

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Pod koniec listopada b.r. Wyborowa SA wprowadza na polski rynek nową butelkę dla swojego produktu flagowego, Wódki Wyborowa. Zmiana opakowania jest jednym z elementów nowej strategii marketingowej realizowanej przez koncern Pernod Ricard, właściciela marki Wyborowa.

Wyborowa to jedna z najlepiej rozpoznawanych marek wódki na polskim rynku. Od wielu lat uważana jest za jedyną polską markę wódki czystej, która zrobiła prawdziwie międzynarodową karierę. Jej znajomość wynosi 83%, co oznacza, że na 100 osób zapytanych o znaną im markę wódki, 83 osoby wymieniają Wyborową.

Działania w ramach nowej strategii mają na celu zmianę postrzegania Wódki Wyborowa. "Celem moim i mojego zespołu jest, aby Wódka Wyborowa na stałe powróciła do pierwszej piątki najlepiej sprzedających się wódek w Polsce" - mówi Jan Żytko, Członek Zarządu ds. Sprzedaży i Marketingu Wyborowa SA. Firma chce osiągnąć ten cel do końca 2009 r. poprzez odbudowę i wzmocnienie wizerunku marki. Część procesu odbudowy silnej pozycji Wyborowej w Polsce stanowi nowe opakowanie oraz kampania komunikacyjna, podkreślająca międzynarodowy charakter Wyborowej i jej blisko 200-letnią polską tradycję.

   

Nowa kampania komunikacyjna Wódki Wyborowa została przygotowana w odpowiedzi na oczekiwania polskich konsumentów. Jest wynikiem trwających od początku 2005 roku szczegółowych badań rynkowych, których celem było zdefiniowanie potrzeb konsumenckich. Jej przekaz opiera się na uniwersalnym sposobie komunikacji międzyludzkiej - mowie ciała. To właśnie gesty, jako najbardziej spontaniczny sposób ekspresji, w wiarygodny sposób wyrażają nasze emocje. W nowej kampanii wykorzystano wizerunki przedstawicieli różnych narodowości, reprezentujących różne statusy społeczne i grupy wiekowe, którzy za pomocą gestów wyrażają swój zachwyt i podziw dla walorów smakowych i doskonałej jakości Wyborowej. Występujący w kampanii Brazylijczyk, Fin, Włoch, Anglik, Francuz, a także Polak, podkreślają międzynarodowy charakter polskiej wódki. Zdjęcia do kampanii wykonał Tomasz Sikora, mistrz w fotografowaniu ludzkich emocji, znany z doskonałej techniki oraz wielu sukcesów na skalę światową.

Nowa kampania będzie realizowana w 2 etapach w prasie branżowej oraz za pomocą plakatów i ulotek w punktach sprzedaży. Etap pierwszy, wykorzystujący postaci Brazylijczyka, Anglika i Francuza, będzie trwał do marca 2006 r. W drugim etapie przedstawieni zostaną: Fin, Polak oraz Włoch. Ten etap kampanii trwać będzie do września 2006 r.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online