Nowa "Trójka"

22 kwietnia "Trójka" wprowadza nową ramówkę. Jej kształt jest wynikiem gruntownych analiz i badań marketingowych oraz analiz programowych

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Nowa ramówka została usystematyzowana i podzielona na pasma, których zawartość została dostosowana do preferencji słuchaczy.

Nowa Trójka oparta będzie w dużej mierze na muzyce - także takiej, jakiej słuchacze nie znajdą w innych stacjach. Ponadto w programie znajdzie się więcej rozrywki oraz programów kulturalnych prezentowanych w nowej formie, dostosowanej do sposobu słuchania radia przez współczesnego odbiorcę. Trójka szerzej niż dotychczas będzie rozwijać komunikację ze słuchaczem. Oprócz telefonów, Internetu zostaną wprowadzone sms-owe sondy, w czasie których słuchacze będą mogli wypowiadać się na poruszane aktualnie na antenie tematy. W Trójce pojawią się także nowe głosy oraz programy autorskie.

Wprowadzane zmiany mają na celu odświeżenie wizerunku Trójki oraz dostosowanie oferty programowej do zmieniającego się rynku. Trojka chce odbudować słabnącą ostatnio pozycję na rynku radiowym i pozyskać nowych odbiorców. Zakładany jest wzrost udziału w rynku do poziomu 6% (do końca 2002 roku), a w ciągu najbliższych dwóch lat do poziomu 10%. Nowej ramówce towarzyszą także zmiany związane z identyfikacją rozgłośni. Wprowadzono nowe jingle promujące hasło "TRÓJKA TWOJE PIERWSZE RADIO", nowe jingle programów i serwisów informacyjnych. Oficjalnie także rozgłośnia zaczęła stosować nazwę "TRÓJKA", a nie Program III.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"